Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@06:09:28 GMT

احتمال تغییر لیست اعزامی کشتی آزاد به تورنمنت قزاقستان

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۹۵۲۲

احتمال تغییر لیست اعزامی کشتی آزاد به تورنمنت قزاقستان

در حالی که پیش از این عنوان شده بود که فقط سه طلایی ایران در مسابقات جهانی اسلو در تورنمنت قزاقستان محک خواهند خورد، احتمال تغییر در این لیست وجود دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جام یاشاردوغوی ترکیه اولین مسابقه رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی بود که اسفند ماه برگزار شد و تیم ایران در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا با 6 مدال طلای رحمان عموزاد، یونس امامی، علی سوادکوهی، امیرحسین فیروزپور، محمدحسین محمدیان و یدالله محبی، مسابقه بعدی رنکینگ‌ اتحادیه جهانی که تیم آزاد ایران در آن شرکت خواهد کرد، جام بین‌المللی قزاقستان خواهد بود که 12 تا 15 خرداد ماه در آلماتی برگزار می‌شود.

پیش از این اعلام شده بود که فقط سه طلایی ایران در مسابقات جهانی 2021 اسلو در این رقابت‌ها محک خواهند خورد؛ سه کشتی‌گیری که بعد از مسابقات جهانی نروژ، فقط کامران قاسم‌‍پور دو مبارزه در لیگ برتر داشت و حسن یزدانی و امیرحسین زارع روی تشک نرفتند.

با این وجود احتمال تغییر این لیست وجود دارد. ضمن اینکه با توجه به مصدومیت پای زارع، ممکن است کادرفنی تیم ملی تصمیم بگیرد در مورد سلامت قهرمان سنگین وزن جهان، ریسک نکرده و او را به قزاقستان نفرستد. همچنین ممکن است امیرحسین فیروزپور نیز دیگر کشتی‌گیری باشد که به این لیست اضافه شود.

فیروزپور که در فینال قهرمان کشوری موفق شد در یک مبارزه نزدیک و نفسگیر، احمد بذری مدعی وزن 92 کیلوگرم را شکست دهد، سال گذشته طلای جوانان جهان را به خود اختصاص داد و امسال نیز شرایط سنی حضور در این رده سنی را هم دارد.

یاری: در 3 وزن کشتی آزاد نفرات دوم پاسوز نفر اول خواهند شد/ کریمی به سال‌های پایانی قهرمانی‌اش نزدیک شده است

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی کشتی آزاد کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۹۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از جشن قهرمانی تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران در تورنمنت کافا

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • تصاویری از جشن قهرمانی تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران در تورنمنت کافا
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک