Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@16:52:06 GMT

شهرستان لامرد امن ترین شهر استان فارس است

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۹۵۴۲

شهرستان لامرد امن ترین شهر استان فارس است

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل رستگار بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: اعضای شورای اداری باید به موقع در جلسات حاضر شوند و نظم را سرلوحه کاری خود قرار دهند.

وی تاکید کرد: شهرستان لامرد یکی از امن ترین شهرستان‌های استان فارس و همچنین کشور است.

فرماندار لامرد ادامه داد: در حوزه تصادفات افزایش ۴۰۰ درصدی داشته ایم و امسال نیز تاکنون سه سرقت بیشتر نداشته ایم و وقتی با شهرستان‌های دیگر مقایسه می‌کنیم امن ترین شهرستان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستگار افزود: کمیته امنیتی در بخش‌ها فعال و با همکاری بخشداران و کلانتری‌ها و حوزه‌های مقاومت اجازه فرصت و میدان داری به کسانی که می‌خواهند به اموال مردم دست درازی کنند را نخواهیم داد.

وی تصریح کرد: دو حوزه آموزش و پرورش نیاز مبرم جامعه امروزی است و چشم اندازهای خوبی برای شهرستان دیده شده و جلسه شورای فرهنگ عمومی نیز باید به صورت مدون برگزار شود.

فرماندار لامرد ادامه داد: در راستای اجرای سیاست‌های اقتصادی دولت باید گفت این طرح در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه اجرا شده است.

رستگار از مدیران جدید خواست با یک برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت چشم اندازی برای توسعه شهرستان و اداره مربوطه داشته باشند.

کد خبر 5494220

منبع: مهر

کلیدواژه: لامرد جلسه شورای اداری بوشهر کرمانشاه احتکار گرد و غبار آلودگی هوا هدفمندی یارانه ها خراسان رضوی کالاهای اساسی تنظیم بازار ویروس کرونا مشهد آمار کرونا گرد و خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۹۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات در آباده

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با دستگیری سارقین به عنف، راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در شهرستان آباده برملا شد.

سردار رهام‌بخش حبیبی امروز، ۱۲ اردیبهشت‌ماه با اعلام این مطلب گفت: در ۲ اردیبهشت ماه سال جاری در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف طلاجات در منزل منجر به قتل پیرزن ۸۲ ساله در شهرستان آباده، پیگیری و بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل و سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان فارس تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند در کمتر از ۱۰ روز سارق و همدستش را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های خرم‌بید و آباده با هماهنگی قضایی و اقدمات فنی موفق شدند سارق به عنف و همدستش را در ورودی شیراز دستگیر کنند.

حبیبی تصریح کرد: متهمین پس از انتقال به پلیس آگاهی و در بازجویی اولیه به سرقت به عنف همراه با قتل پیرزن ۸۲ ساله در شهرستان آباده اقرار کردند.

این مقام انتظامی یادآور شد: قاتل و همدستش که از سارقین حرفه‌ای بودند در بازجویی تخصصی به ۶ فقره سرقت به عنف دیگر در شهرستان‌های خرم‌بید و آباده نیز اقرار کردند.

وی با بیان اینکه متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا و مالخران نیز شناسایی و به زودی دستگیر خواهند شد، از شهروندان درخواست کرد از نگهداری طلاجات و وجوه نقد به مقدار زیاد در منزل و خودرو پرهیز کرده و توصیه‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجلاسیه شهدا در گراش
  • تجلیل از مقام معلمان در سپیدان
  • پیگیری طلب میلیاردی مردم از یک شرکت خصوصی
  • برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در شهرستان مهر
  • مدیرکل جدید پست استان فارس معارفه شد
  • تجلیل از مقام معلمان در بوانات
  • ‌ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات در آباده
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • ۵ هزار سامانه خورشیدی در فارس راه اندازی می شود