Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی امروز در دیدار با فعالان فرهنگی، اجتماعی و تشکل‌های انقلابی و مردمی در سالن اجتماعات فرمانداری تربت حیدریه اظهار کرد: مدیران باید روحیه جهادی و انقلابی داشته باشند. ما به کار جهادی اعتقاد و ایمان داریم و با همین نگاه وارد عمل شده ایم و اگر دیدید فرماندار یا مسوولی دچار تشتت است و به موقع تصمیمات لازم را نمی‌گیرد، بدانید از مدیریت جهادی فاصله گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از نگاه ما باید با همین نگاه وضع موجود را در نظر گرفت تا بتوانیم نسبت به رفع مشکات و محدودیت‌ها اقدام کنیم. گواه این ادعا موضع اخیر ما در قبال نان یا قبل آن کرونا بود که ابتدا به ساکن با حفظ تعادل وضع موجود، ضمن پیشگیری از التهاب، اقدام به به برنامه‌ریزی برای رفع مسایل کردیم.

نظری در خصوص انتصابات نیز گفت: هر چند بنای کار ما همان جوان‌گرایی و روحیه انقلابی و جهادی است، اما باید همه جوانب را در نظر گرفت زیرا ممکن است گاه معذوریت‌هایی به وجود بیاید یا شاید نکاتی به چشم ما نیامده و شما به عنوان ناظران واقعی، باید به ما تذکر بدهید.

وی تاکید کرد: بنای کار دولت رفع مشکلات مردم بر اساس اصول و ارزش‌های نظام اسلامی است و اگر قرار باشد فرمانداری را انتخاب کنیم که با همه خود را درگیر کند، آنجا ما دچار معذوریت می‌شویم. البته ما از دایره انصاف دور نشده و قبول داریم چه بسا در برخی جاها دارای اشکال نیز هستیم و بر این اساس خلاء های خودمان را می‌پذیریم اما اگر شما کمبودهایی می‌بینید شایسته است به کمک ما بیایید.

نظری افزود: امروز مشکلات استان بررسی شده و دارای یک برنامه عملیاتی چهار ساله هستیم. به شدت به انسجام فکری و دیدگاهی مشترک نیاز داریم تا به اهداف متعالی برسیم و با هم‌افزایی و هماهنگی ایجاد شده هم در زمینه برنامه‌ریزی و هم در عملیات اجرایی بتوانیم این اشتراکات را از قوه به فعل درآوریم.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بر این اساس از صحبت‌های انتقادی نسبت به یکدیگر نباید واهمه داشته باشیم. زیرا همه دغدغه مند هستیم. باید به صورت خودجوش چنین جلساتی تداوم یابد و اینگونه نباشد که منتظر حضور یک مسوول باشیم و از همه مهمتر اینکه آستانه تحمل خود را بالا ببریم.

ضروت معرفت افزایی با محوریت امام شناسی به منظور پیشگیری از انحرافات دینی و مذهبی، حفظ بنیان خانواده و ارایه برنامه فرهنگی خاص ویژه دختران، ضرورت استفاده از ظرفیت بانوان در ادارات، توجه به نکات فعالان فضای مجازی و ... از جمله بخشی از مواردی بود که در این نشست توسط حاضران در جلسه مطرح شد.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۸۴

منبع: فارس

کلیدواژه: فعالان فرهنگی تربت حیدریه استاندار خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۹۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دبیر یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی گفت: همزمان با گرامیداشت سومین سالگرد شهید حجازی، اولین نشست برنامه ریزی و هماهنگی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور استان انجام شد.


سرهنگ مسعود پهلوان افزود: برای برگزاری این یادواره ۸ کارگروه تخصصی با موضوعات فرهنگی، هنری، حفظ و نشر آثار، فضای مجازی و رسانه، بانوان و خانواده، جوانان و نخبگان، اقشار و اداری و پشتیبانی تشکیل شده است.

 

در این نشست سخنرانان ضمن تبیین برنامه های یادواره، نام و یاد سردار حجازی جانشین سپاه قدس که سه سال پیش دعوت حق را لبیک گفت، گرامی داشتند.

 

یادواره شهدای ترور زیر مجموعه کنگره ملی ۱۸ هزار شهید خراسان رضوی است که اسفند امسال در مشهد برگزار خواهد شد.


در خراسان رضوی یک هزار و ۵۰ شهید ترور از ابتدای انقلاب خون خود را فدای نظام جمهوری اسلامی ایران کرده اند.

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • (ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند
  • افزایش ۲۰ درصدی صادرات غیر نفتی خراسان رضوی
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در صنعت و معدن خراسان رضوی
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»