Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی علیپور با پایان فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ برتر پرتغال، از باشگاه ماریتیمو جدا شد و قرارداد دو ساله‌ای با ژیل ویسنته امضا کرد.

علیپور در گفت‌وگو با صفحه باشگاه ژیل ویسنته اظهار داشت: می‌خواستم در تیم بهتری باشم تا به اهدافم برسم. این شهر (بارسلوس) را واقعاً دوست دارم و خوشحالم که در این باشگاه بازی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر مسابقه اهمیت زیادی دارد و ما برای موفقیت در لیگ برتر و جام حذفی پرتغال می‌جنگیم. مهمترین نکته، ارائه بهترین عملکرد در لیگ کنفرانس اروپاست.

مهاجم ایرانی ژیل ویسنته خطاب به هواداران این تیم گفت: ما در همه بازی‌ها به حمایت هواداران نیاز داریم. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا شما لبخند بزنید و خوشحال باشید.

شاگردان ریکاردو سوارس فصل گذشته با کسب مقام پنجم لیگ برتر پرتغال، سهمیه حضور در لیگ کنفرانس اروپا را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: رونمایی از استوک ویژه آدیداس برای مهدی طارمی با پرچم ایران/عکس فرهاد مجیدی الان با شاه هم فالوده نمی‌خورد! فدراسیون فوتبال کانادا جواب جاستین ترودو را داد جادوگر آسیا در محاصره سه بازیکن الهلال/عکس

۲۵۷ ۲۵۱

کد خبر 1632765

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لژیونر فوتبال علی علیپور ژیل ویسنته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۹۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر

در اتفاقی نادر، دی بروین با سر گلزنی کرد.

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، منچسترسیتی مقابل برایتون به برتری ۴-۰ دست یافت. کوین دی بروین یکی از گل های این بازی را به زیبایی با ضربه سر وارد دروازه تیم میزبان کرد.

به نقل از اوپتا؛ دی بروین اولین گل خود با ضربه سر در لیگ برتر را به ثمر رساند. دی بروین در ۲۵۴ بازی قبلی خود در لیگ برتر موفق به ثبت ۶۷ گل شده بود اما او هیچ کدام از این گل ها را با ضربه سر وارد دروازه رقبا نکرده بود. این هافبک بلژیکی متخصص گلزنی با شوت های از پشت محوطه جریمه است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!
  • تراکتور-ذوب‌آهن/ اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی؟!
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • روبن آموریم کیست و چرا بازارش این‌قدر داغ شده؟