Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از جاسک، مهدی دوستی در پنجمین جلسه شورای اداری استان هرمزگان به منظور رسیدگی به بخش‌های استان هرمزگان که این بار با محوریت بررسی مسائل بخش‌های مرکزی و لیردف شهرستان جاسک برگزار شد مسئله آب را از چالش‌های جدی این دو بخش دانست.

وی افزود: در این نشست اعتباراتی برای آبرسانی مصوب شد و در برخی مناطق که آبرسانی زمانبر است، به صورت موقت با تقویت تانکرهای آبرسان، در آبرسانی تسریع خواهد شد تا مردم به آب مناسب دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار هرمزگان تصریح کرد: در زمینه اجرای پروژه‌های ورزش و جوانان، تکمیل مدارس نیمه کاره، شروع احداث مدارس جدید و ساخت مدارس تخصصی نیز مصوباتی داشتیم.

دوستی ادامه داد: همچنین با توجه به آینده‌ای که سواحل مکران در زمینه نفت دارند، برای تربیت نیروی انسانی متخصص در این زمینه نیز برنامه‌هایی دیده شد و در این راستا آموزشکده فنی و حرفه‌ای در شهرستان جاسک ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به تصویب طرح‌های مرتبط با رشد، تصریح کرد: حل مشکل بندر و گمرک گوگسر از درخواست‌های مردمی است که در این جلسه مطرح شد و این موضوع در صف بررسی در هیات دولت نیز قرار دارد که تلاش می‌کنیم، موارد آن نهایی شود.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: فعال شدن بندر و گمرک گوگسر می‌تواند از محور‌های رشد این منطقه به خصوص در بخش لیردف شهرستان جاسک باشد.

وی با اشاره به مطرح شدن و ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در زمینه پرورش آبزیان در شهرستان جاسک، گفت: عمده‌ترین مورد و مصوبه در این زمینه، تخصیص تسهیلات برای پرورش ماهی است که انتظار است مردم این شهرستان نیز تعاونی‌های محلی را در این خصوص شکل دهند و اولویت نخست ما آن است که از ظرفیت این تعاونی‌ها در زمینه پرورش آبزیان استفاده شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: برای پرداخت تسهیلات در کنار مردم هستیم و در جهت تسهیل فعالیت تعاونی‌ها تلاش می‌کنیم و دولت به صورت قابل توجه در بخش پرداخت تسهیلات ارزان قیمت، حمایت خوبی از تعاونی‌های مردمی خواهد داشت تا اقتصاد محلی گسترش یابد.

گفتنی است، این جلسه به ریاست مهدی دوستی استاندار هرمزگان و با حضور حسین رئیسی نماینده مردم شرق استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، معاونان استانداری هرمزگان، امام جمعه و فرماندار شهرستان جاسک و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان در شهرستان جاسک برگزار شد.

استاندار هرمزگان همچنین در ابتدای ورود به شهرستان جاسک با حضور در گلزار شهدای این شهرستان، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی دوستی استاندار هرمزگان شورای اداری هرمزگان سواحل مکران استاندار هرمزگان استان هرمزگان شهرستان جاسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۹۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکزکردستان،استاندار کردستان در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر سنندج و شهردار این شهر اظهار داشت: ۲ هکتار از ۲۰ هکتار زمین مسکونی که شهرداری از راه و شهرسازی طلب دارد باید ظرف ۶ ماهه نخست امسال بازگردانده شود و به مرور مابقی این مطالبه نیز بازگردد.

زارعی کوشا اظهار داشت: اعضای شورا و شهرداری باید مسائل و و اختلاف نظر‌ها را در جلسات خود حل کنند و با طرح این مشکلات در رسانه‌ها حاشیه سازی نکنند.

وی در ادامه افزود: اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه تقاطع تکیه چمن از سوی سازمان برنامه ریزی استان رقم مناسبی است که تا کنون ۱۲۰ میلیارد ریال آن تامین شده است.

حبیبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان نیز در این نشست به طلب شهرداری از دستگاه‌های اجرایی به ویژه سهم شهرداری از اراضی الحاقی اشاره کرد و گفت: از آغاز به کار دولت سیزدهم حتی یک مترمربع تغییر کاربری بدون اینکه سهم شهرداری پرداخت شود صورت نگرفته است.

عسکری فرماندار سنندج هم بر ضرورت ساماندهی دستفروشان، و ایجاد پارکینگ طبقاتی و همچنین ساماندهی نیرو‌های شهرداری تاکید کرد.

ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری‌ها مطلبی بود که محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان هم در این جلسه بر آن تاکید کرد و گفت حمایت‌های لازم در این زمینه انجام خواهد شد.

در ادامه رضایی رئیس شورای شهر سنندج هم با گلایه از کم کاری ادارت متولی فرهنگ در برنامه‌های گرامیداشت هفته سنه از نام گذاری بلوار ننله به نام آرمان بنفشی جوان فدارکار سنندجی خبر داد.

شهردار سنندج نیز با بیان اینکه امسال براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۶۰ هکتار فضای سبز به سرانه فضای سبز شهر سنندج اضافه می‌شود گفت: طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش از ۱۵ اردیبهشت ااجرا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • شوراها حافظ منافع مردم و نظام هستند
  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: زهرا ملکی قربانی در تهران فوت کرده نه جاسک!
  • ساماندهی ۹۰ تن نخاله ساختمانی با اجرای یک پویش در استان مرکزی
  • تکذیب خبر فوت پزشک طرحی در جاسک