Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@10:40:55 GMT

هلدینگ آرش کارآفرین برتر کشور شد+تصویر

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۹۹۴۴

هلدینگ آرش کارآفرین برتر کشور شد+تصویر

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، هلدینگ آرش منطقه آزاد انزلی برای چندمین سال پیاپی در همایش کشوری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما به‌عنوان یکی از کارآفرینان و مدیران اشتغال‌زای کشور موردتقدیر قرار گرفت.

در پیام محمد اسلامی معاون رئیس‌جمهور خطاب به هلدینگ آرش آمده که کارآفرینی نقش اساسی و محوری در توسعه فناوری و ایجاد توانمندی‌های تکنولوژیکی کشورها داشته و یکی از بهترین پیامدهای مبارکمان اشتغال‌زایی در جوامع می‌باشد که قادر است رشد اقتصادی کشورها را شتاب بخشیدن و آثار اجتماعی مناسبی را برای جوامع انسانی به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تقی‌پور مدیرعامل هلدینگ آرش نیز در حاشیه این مراسم با تقدیر از پرسنل و کارکنان مجموعه بزرگ آرش و سرمایه‌گذاران این مجموعه اظهار کرد: بسیار خرسندیم از اینکه روزبه‌روز مجموعه آرش در حال بزرگ‌تر شدن است و از آن بیشتر این موضوع باعث خوشحالی ماست که هر دوره را با ارائه خدمات و سرویس‌های بیشتر به مردم عزیزمان آغاز می‌کنیم و ادامه می‌دهیم.‌

وی با تأکید بر حرکت بدون توقف در عرصه‌های مهم اقتصادی و اشتغال‌زایی کشور تصریح کرد: همواره با ارائه طرح‌های مختلف و با تکیه‌بر نیاز بازار در جهاد اقتصادی گام برداشته و افتخار می‌کنیم که هیچ روزی از حرکت بازنمانده و هر روز با برنامه و تفکر جدید در اندازه خودمان قدمی برداشته و مؤثر بوده‌ایم.

 

شرکت انبوه‌سازان آرش منطقه آزاد انزلی، به‌عنوان یک شرکت تخصصی در زمینه طراحی، ساخت و فروش انواع ساختمان‌های مسکونی (ویلایی و آپارتمانی)، تجاری، اداری، صنعتی و ... در سال ۱۳۹۴ نزد سازمان منطقه آزاد انزلی با عنوان شرکت انبوه‌ساز ثبت شد و با احتساب سابقه ۱۴ ساله فعالیت در طی این دوران بالغ‌بر ۲۰ پروژه موفق در زمینه‌های مختلف تجاری و شهرک‌های ویلایی را در این منطقه به انجام رسانده است که این اقدام در دوران سخت اقتصادی و بدون هیچ‌گونه اخذ تسهیلات اقدامی شایان توجه می‌باشد. در طی این دوران با تکیه‌بر نیروی جوان و متخصص و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بومی این شرکت موفق شده به طراحی و ساخت بیش از ۹۰۰ واحد ویلایی را در اشکال مختلف شهرکی و خصوصی شده است.

 

 

 

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: کارآفرینان برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۹۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش

دیوان محاسبات کشور، گزارش‌های این نهاد نظارتی نشان می‌دهد که سازمان حفاظت محیط زیست از سال ۱۳۸۶ تا ۱۴۰۰ صرفاً نسبت به ارزش‌گذاری ۲۰ منطقه از ۳۰۹ منطقه تحت مدیریت خود و از سال ۱۴۰۰ به بعد نسبت به ارزش‌گذاری اقتصادی خدمات اکوسیستم پنج استان کشور (کردستان، قزوین، خراسان جنوبی، لرستان و کرمان) اقدام کرده است.

این در حالی‌ است که این سازمان مکلف بوده ارزش اقتصادی منابع زیست محیطی و جداول و حساب‌های مربوطه را محاسبه و در حساب‌های ملی لحاظ نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • طلا هفته معاملاتی جدید را در محدوده مثبت آغاز می‌کند؟ / شتاب بیت‌کوین با افت آمار اشتغال
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • بیش از ۵ هزار نفر در خوزستان آموزش‌های مهارتی را در محیط کار واقعی فرا گرفتند
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • پشت پرده برکناری علی خطیر/ چه کسی مدیرعامل باشگاه استقلال می‌شود؟
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور