Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اقدامات سربازان گمنام امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با محتکران و قاچاقچیان که به کشف ده‌ها هزار تن کالاهای اساسی قاچاق و احتکار شده انجامیده است، را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن اطلاعیه به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
به استحضار ملت شریف و فهیم ایران اسلامی می‌رساند:

در پی اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته پس از اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها توسط سربازان گمنام امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف در سازمان اطلاعات سپاه در سراسر کشور، بیش از ۳۵۴۱۰ تن کالاهای اساسی به ارزش تقریبی ۱۵۰۰ میلیارد تومان از محتکران و قاچاقچیان کشف گردید.

این اقلام که شامل ۱۲۲۰۰ تن روغن خوراکی، ۴۸۰۰ تن برنج، ۴۰۰۰ تن نهاده‌های دامی، ۲۵۰۰ تن قند و شکر، ۱۵۰۰ تن ماکارونی، ۱۹۰۰ تن آرد و سایر کالاهای اساسی مورد نیاز مردم است، با توجه به ضرورت تنظیم بازار کشور، با هماهنگی مراجع قضایی و قانونی به سرعت در بازار عرضه شده است.

همچنین تاکید می‌شود: رسیدگی به تخلفات سودجویان در دستور کار سازمان تعزیرات حکومتی و قوه قضاییه قرار دارد.

 

/انتهای پیام

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کالاهای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۰۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات وحیدی درباره طرح تقسیم استان تهران

احمد وحیدی در حاشیه جلسه امروز هیات وزیران درخصوص اجرای طرح انسداد مرز در شرق کشور، بیان کرد: انسداد مرز یک پروژه قدیمی است و چند بار شروع و رها شده بود که با دستور جمهور و تخصیص منابع، در شرق کشور دنبال می‌شود و در حال اجراست.

وی درخصوص تقسیم استان تهران به تهران شرقی و غربی نیز عنوان کرد: برنامه تقسیمات کشوری طبق نیازهای هر منطقه طراحی می‌شود و تقسیم استان تهران در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • عوامل پشتیبانی گروهک جیش الظلم در راسک بازداشت شدند
  • عوامل محوری پشتیبانی گروهک تروریستی جیش الظلم در راسک بازداشت شدند
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش الظلم
  • اکنون مهم‌ترین زمان برای اجرای وعده صادق در حوزه اقتصاد کشور است
  • یکی از اصلی ترین ارکان های مقابله با قاچاقچیان حیات‌وحش دادن آموزش است
  • اعلام لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی
  • جلوه‌نمایی دشمنان سلامتی در رسانه‌ها / تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان سلامت ممنوع است
  • چراغ سبز رسانه ملی به کالاهای آسیب‌رسان سلامت | توجیه عجیب برای تبلیغ این کالاها
  • توضیحات وحیدی درباره طرح تقسیم استان تهران
  • لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی اعلام شد