Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@15:57:20 GMT

کشف ١٣ قبضه سلاح غیرمجاز در کوهدشت

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۰۲۲۱

کشف ١٣ قبضه سلاح غیرمجاز در کوهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهدشت، علی امانی در گفت‌وگو اظهار داشت: ماموران پلیس کوهدشت با هدف توسعه امنیت اجتماعی،‌ افزایش احساس آرامش فردی و عمومی، ‌سلب تحرک از مجرمان و قانون گریزان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را اجرا کردند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی در سطح حوزه استحفاظی موفق شدند ٢۴ متهم تحت تعقیب را شناسایی و دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امانی گفت: توقیف ١٨ دستگاه خودرو و موتور سیکلت متخلف، دستگیری ٢ نفر عامل تیراندازی،کشف ١٣ قبضه سلاح فاقد مجوز به‌همراه ٣۵٠ عدد فشنگ، دستگیری ٣ خرده فروش و کشف مقادیری مواد مخدر و پلمب ۴٠ واحدصنفی متخلف و کشف مقادیری کالای قاچاق و احتکاری از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

فرمانده انتظامی کوهدشت اظهار داشت: مشارکت شهروندان نقش مهمی در پیشگیری از جرائم دارد و هدف از اجرای این طرح ها را ارتقاء آسایش شهروندان و تنگ کردن عرصه برای افراد سودجو است.

وی ضمن تشکر از همکاری و مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت، تصریح کرد: از شهروندان درخواست می‌شود هرگونه موارد مشکوک را سریعاً با پلیس در میان بگذارند.

‏انتهای پیام/

 

 

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کوهدشت کشف سلاح غیر مجاز فرمانده انتظامی کوهدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۰۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ محمد محمدپور با اعلام این خبر بیان داشت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، از وجود یک انبار احتکار باتری خودرو در شهرستان بابل مطلع شدند.

وی اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی قضایی و همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان بابل در بازدید از انبار مورد نظر ۳۰۰ عدد باتری قاچاق خودرو را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن بیان اینکه انبار کشف شده در سامانه جامع اداره صمت ثبت نشده بود، افزود: کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند و مالک انبار پرونده را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان