Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهران فاطمی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان یزد که با موضع آغاز طرح سامان خانواده برگزار شد، افزود: همه دستگاه‌های اجرایی استان موظفند ذیل این طرح و در موضوع سامان خانواده و افزایش جمعیت حرکت کنند و قصوری از مسئولیتی که در این زمینه بر عهده هر بخش قرار دارد، پذیرفتنی نیست.

وی ادامه داد: بصورت ماهانه گزارشی اقدامات دستگاه ها توسط دبیرخانه طرح سامان خانواده استان باید مورد رصد قرار گیرد و همچنین همه هزینه های مرتبط با موضوع خانواده که در دستگاه‌های اجرایی وجود دارد باید با تصویب کارگروه انجام  شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار یزد گفت: طرح سامان خانواده، طرحی کارشناسی شده و دارای مدل عملیاتی و برخوردار از شاخص ها و استانداردهای لازم و حاصل مطالعه و هم اندیشی هشت ساله افراد نخبه و صاحب نظر در این حوزه است.

فاطمی ادامه داد: این طرح یکی از برنامه های ذیل محور فرهنگ و برنامه تحولی استان است که  از اولویت ویژه برخوردار بوده و همه دستگاه های اداری موظف به حرکت در مسیر اجرای این برنامه ها و پیشبرد آنها به بهترین شکل ممکن هستند.

استاندار یزد گفت: در این راستا سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان عملکرد دستگاه ها در خصوص برنامه تحولی استان را بصورت سه ماهه ارزیابی خواهد کرد و در صورت مشاهده عملکرد نامطلوب از سوی هر دستگاهی در چارچوب وظایف تعریف شده به مدیر دستگاه کارت زرد داده می شود و به منزله تذکر و ارائه فرصت سه ماهه برای جبران عقب ماندگی ایجاد شده است و در صورتی که دستگاهی در این فرصت عقب ماندگی را جبران نکند ، متعاقب آن مدیر و معاونان آن دستگاه عزل می شوند و در این زمینه هیچ تعارفی نداریم.

احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد  اسلامی استان یزد نیز در این نشست گفت: موضوع خانواده و جمعیت در صدر اولویت های محتوایی و حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته و در شورای فرهنگ عمومی نیز اجرای آن مورد تاکید قرار گرفته است و لذا تمام دستگاهها ی دینی و مذهبی و فرهنگی باید توجه به مبحث خانواده و افزایش جمعیت را وظیفه اصلی خود بدانند. 

در این نشست از پوستر طرح سامان خانواده در استان یزد رونمایی و آغاز این طرح در استان اعلام شد، همچنین از پوستر مجموعه کلیپ های مرتبط با خانواده که با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد  اسلامی استان ساخته شده است نیز رونمایی و احکام مسئولان اجرایی طرح سامان خانواده استان یزد نیز تحویل داده شد.

برچسب‌ها قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یزد مهران فاطمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یزد مهران فاطمی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یزد مهران فاطمی طرح سامان خانواده دستگاه ها استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۰۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت

 امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز چهارشنبه در سفر شهرستانی به مازندران در گلزار شهدای بابل بیان داشت: دولت و مجلس برای حمایت از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران مصمم هستند.

وی اظهار داشت: در سال جدید تلاش شد که دغدغه درمان خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان کاهش یابد.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه در سال جدید در بخش درمان و پرداخت معیشت والدین و خانواده‌های شهدا و جانبازان افزایش ۱۰۰ درصدی نسبت به سال گذشته داشتیم؛ خاطرنشان کرد: دولت و مجلس مصمم هستند در سال جاری خدمات بهتری به خانواده‌های شهدا و جانبازان ارائه کنند.

وی تصریح کرد: اردیبهشت ماه سالروز شهادت دلیرمردان مازندران در خان طومان است که این دلاور مردان برای حفظ حرم اهل بیت(ع) رشادتهای زیادی از خود نشان داده اند.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (چهارشنبه) با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدای والای مقام این شهر ادای احترام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • تمایل به ساخت فیلم در عرصه جوانی جمعیت را دارم
  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • سهمیه ۲۰ هزار نفری آموزش‌وپرورش در استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • تمایل به ساخت فیلم در عرصه جوانی جمعیت دارم
  • لطیفی: به ساخت فیلم در عرصه جوانی جمعیت تمایل دارم
  • حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • تسریع در اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همراهی جدی دستگاه‌هاست
  • جوانی جمعیت نیازمند اغنا سازی است