Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@21:00:09 GMT

گزارش زنده؛ فجرسپاسی صفر - ذوب‌آهن یک

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۰۳۷۸

گزارش زنده؛ فجرسپاسی صفر - ذوب‌آهن یک

تیم‌های فوتبال فجرسپاسی شیراز و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه حافظیه به‌مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ‌برتر خلیج‌فارس، دو تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز و ذوب‌آهن اصفهان در یک دیدار حساس برای تیم‌های حاضر در انتهای‌جدول از ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه حافظیه شیراز مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار در نیمه‌اول با نتیجه بدون‌گل در حال جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته ۲۸ رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال، خلیج‌فارس

دیدار تیم‌های فجرسپاسی شیراز و ذوب‌آهن اصفهان

ورزشگاه: حافظیه شیراز

تماشاگر: نزدیک به سه‌هزار نفر

ترکیب تیم فجرسپاسی شیراز:

ایمان صادقی، امید منصوری، محمدعرفان معصومی، شهرام گودرزی، فرزان دانا، محمد زینالی‌رفیع، حمید نعمتی، محمد کاظمی نصرآبادی، میلاد کمندانی، احمدرضا زنده‌روح، یوسف وکیا

سرمربی: مجتبی سرآسیایی

ترکیب تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان:

حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، سیدمحمد قریشی، مسعود ابراهیم‌زاده، آرمان قاسمی، سجاد جعفری، سجاد دانایی، محمدحسین اسلامی، سعید باقرپسند، سینا اسدبیگی، سجاد عاشوری

سرمربی: مهدی تارتار

شرح بازی:

*دقیقه ششم فجرسپاسی صاحب یک موقعیت روی دروازه ذوب‌آهن شد که ضربه پای راست محمدعرفان معصومی از بالای دروازه فرعباسی به بیرون رفت.

*تیم فوتبال ذوب‌آهن در دقیقه ۱۸ صاحب یک ضربه‌ایستگاهی پشت محوطه فجر شد که ارسال آشوری روی دروازه و ضربه سر اسدبیگی با واکنش صادقی راهی کرنر شد.

*همان کرنر را باز هم آشوری روی دروازه فرستاد که سیدمحمد قریشی به هوا پرید، توپ را قطع و گل نخست ذوب‌آهن را در دقیقه ۱۹ بازی به‌ثمر رساند تا ذوب‌آهن در خانه فجر یک بر صفر پیش بیفتد.

نکات بازی:

نزدیک به ۳ هزار هوادار فجرسپاسی به ورزشگاه حافظیه شیراز آمده‌اند تا تیم در آستانه سقوط‌شان را حمایت کنند.

به‌روز می‌شود…

کد خبر 576325

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن فجر سپاسی شیراز فجر سپاسی حافظیه لیگ خلیج فارس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فجرسپاسی شیراز ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۰۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک رو در روی هم قرار می‌گیرند. روز گذشته خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه حضور هواداران در بازی این بازی ممنوع است که هم سازمان لیگ و هم هیأت فوتبال استان مرکزی این موضوع را تکذیب کردند.

در همین حال محمدرضا غفاری رئیس هیأت فوتبال استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، خبر از تعمیرات و بازسازی در بخش‌هایی از ورزشگاه امام خمینی (ره) را داد. او در این رابطه افزود: با توجه به اینکه پیش بینی می‌شود تا استقبال زیادی از این بازی انجام شود و با توجه به اینکه بخش‌هایی از ورزشگاه امام خمینی شامل نرده‌ها، آبخوری و … در حال بازسازی است، تصمیم نهایی برای حضور هواداران در این بازی فردا پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت گرفته می‌شود.

لازم به ذکر است که پرسپولیس و آلومینیوم یک بار و در سال ۱۴۰۱ در جام حذفی به مصاف هم رفته بودند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود نماینده استان مرکزی به پایان رسیده بود و بازی روز جمعه، دومین مصاف دو تیم در ادوار رقابت‌های جام حذفی است.

کد خبر 6087333

دیگر خبرها

  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - پرسپولیس ۰
  • میراث‌فرهنگی اصفهان باید دوباره زنده شود
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!