Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد اوجی امروز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه‬ با انتشار مطلبی در صفحه کاربری خود در فضای‬ مجازی‬ ضمن سپاسگزاری از بیانیه دلگرم‌کننده ۲۲۶ نماینده نوشت: ‬ بدون تردید همدلی و ‌هم‌افزایی قوای سه‌گانه، مسیر خدمت به مردم را هموارتر کرده و خادمان ملت را برای حرکت در این مسیر استوارتر و مصمم‌تر می‌کند. ‌

متن یادداشت وزیر نفت به این شرح است:

«از بیانیه دلگرم‌کننده ۲۲۶ نماینده محترم #مجلس درباره عملکرد وزارت نفت و #همکاران_متخصص_و_متعهدم سپاسگزارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون تردید #همدلی و #هم_افزایی قوای سه‌گانه، مسیر خدمت به مردم را هموارتر کرده و خادمان ملت را برای حرکت در این مسیر استوارتر و مصمم‌تر می‌کند. ‌

#همه_با_هم_برای_ایران»

گفتنی است مجتبی یوسفی عضو هیئت رئیسه مجلس در نشست علنی چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی بیانیه ۲۲۶ نفر از نمایندگان در جهت قدردانی از اقدام‌های وزیر و کارکنان وزارت نفت را به شرح ذیل قرائت کرد:

«حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر رئیسی

ریاست محترم جمهور

سلام و علیکم

احتراماً بدین وسیله از مساعی و تلاش صادقانه جناب آقای مهندس اوجی وزیر محترم نفت و همکاران ایشان و مجموعه مدیران و کارکنان مجموعه وزارت نفت در انجام اقدامات زیر تشکر و قدردانی می‌گردد.

۱- اقدامات جهادی در افزایش صادرات نفت در شرایط پیچیده تحریمی و کمک شایسته در تأمین منابع ارزی کشور به ویژه دارو و کالاهای اساسی

۲- استخدام رسمی و تبدیل وضعیت فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران در اجرای قانون جامع ایثارگری مصوبه مجلس شورای اسلامی

۳- مدیریت و تأمین سوخت مصارف خانگی و نیروگاهی در شرایط سرد زمستان ۱۴۰۰

۴- مدیریت به هنگام از طریق بازآرایی سامانه‌های هوشمند کارت سوخت که در اثر حمله سایبری دشمنان انقلاب اسلامی دچار اختلال سراسری شده بود و جلوگیری از بروز بحران‌های اجتماعی

۵- اهتمام ویژه به دیپلماسی انرژی و انعقاد قرارداد و عملیاتی کردن سوآپ گاز ترکمنستان با آذربایجان.»

خاطرنشان می‌شود جواد اوجی سوم شهریور ماه ۱۴۰۰ با ۱۹۸ رأی به‌عنوان وزیر کابینه دولت سیزدهم برگزیده شده بود./مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر نفت وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۰۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی وزارت خارجه: مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود است/ این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند/ به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب کند

به گزارش جماران؛ ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود اعلام و بر حق جمهوری اسلامی ایران در این میدان تاکید نمود. 

کنعانی در واکنش به بند مربوط به ادعای کویت درباره میدان آرش گفت: طرح ادعای یک‌جانبه در این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند. 

کنعانی با اشاره به مذاکرات و رایزنی‌های قبلی فیمابین ایران و کویت تصریح کرد: به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب نموده و به جای آن به مذاکرات فنی و حقوقی برگردد که بهترین و مناسب‌ترین مسیر برای رسیدگی به موضوع است.

کنعانی بار دیگر تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بر اساس حقوق تاریخی و سوابق مذاکرات مشترک، آمادگی دارد در خصوص چارچوبی که متضمن احترام به منافع مشترک باشد، گفتگوها را ادامه دهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر اصل حسن نیت در تعاملات منطقه‌ای، بر ضرورت اجتناب از مداخله دولتهای ثالث در خصوص این موضوع تصریح نمود.  وی گفت؛ بدون تردید دولتهای ذیربط می‌توانند در پرتو همکاریهای دوستانه و در راستای منافع مشترک، بدور از جنجال‌های رسانه‌ای به توافق لازم نایل شوند.

دیگر خبرها

  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • سخنگوی وزارت خارجه: مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود است/ این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند/ به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب کند
  • نماینده مجلس: فرونشستِ اصفهان جدی است؛ وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است؟
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی خانه ملت می‌شوند