Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال فولاد خوزستان از هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور عصر امشب رمهمان تیم پیکان بود که در نهایت توانست با نتیجه دو بر صفر میزبانش را متحمل شکست کند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان از هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور امشب 29 اردیبهشت ماه جاری از ساعت 18:30 دقیقه در ورزشگاه پاس قوامین بدون تماشاگر، مهمان تیم پیکان بود که در نهایت توانست با نتیجه دو بر صفر میزبانش را متحمل شکست کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فولاد خوزستان از 27 دیدار قبلی خود 11 برد، 9 تساوی، هفت باخت و 42 امتیاز کسب کرده بود و موقتا در رده پنجم جدول جای دارد و برای حفظ جایگاه خود، باید در این دیدار به پیروزی دست یابد.

نیمه اول این دیدار با گلزنی فولادی ها آغاز شد. در شرایطی که دو تیم تا دقیقه 43 بدون گل در حال رقابت بودند، فولاد در دقیقه 44 صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که توسط آیاندا پاتوسی زده شد و مستقیما توپ وارد دروازه تیم پیکان شد تا در پایان 45 دقیقه شاگردان نکونام برنده به رختکن بروند.

نیمه دوم اما با گلزنی بازیکنان مجتبی حسینی ادامه یافت. در این صحنه بازیکنان پیکان صاحب یک ضربه کرنر شدند که توسط محمد مهدی لطفی در دقیقه 76 روی دروازه شهاب گردان ارسال که با ضربه سر میلاد بدرقه به گل تساوی تبدیل شد. این پایان کار نبود و فولاد مران که مرتبه های قبل نشان داده بودند تا آخرین دقیقه در پی کسب بهترین نتیجه رقابت خواهند کرد، بالاخره در دقیقه 97 به گل برتری رسیدند. ساسان حسینی بازیکنی که در دقیقه 90 با تشخیص جواد نکونام به جای محمد آبشک وارد زمین شد، درست هفت دقیقه بعد از ورودش، سرنوشت فولاد را در هفته بیست و هشتم تغییر داد و گل پیروزی بخش تیمش را در دقیقه 97 به ثمر رساند.

جواد نکونام در این دیدار شهاب گردان، عارف آقاسی، سینا شاه عباسی، مهدی شیری(90 مجتبی نجاریان)، وحید حیدریه، محمد آبشک(90 ساسان حسینی)، حمید بوحمدان، آیاندا پاتوسی(74 محمد رضا خلعتبری)، آرش رضاوند، علیرضا کوشکی( 74 محمد رضا عباسی) و لوسیانو پریرا را برای رقابت با تیم پیکان انتخاب کرده بود.

همچنین بازیکنان مجتبی حسینی در این دیدار را فرهاد مجد کرمانشاهی، امیرحسین غلامی، سامان فلاح، اسماعیل بابایی(71 محمدحسین فلاح)، ابراهیم صالحی(71 پیمان رنجبری)، محمد قاسمی نژاد(61 محمد مهدی لطفی)، غلامرضا ثابت ایمانی(61 علی رمضانی)، میلاد بدرقه، محمد جواد آزاده، دانیال جهانبخش و مجتبی حقدوست تشکیل داده بودند.

کمیل قاسمی با کمک های سعید قاسمی، امین زاهدی و مهدی مرجانزاده قضاوت این دیدار و حسین خانبان نیز نظارت بر این مسابقه را عهده دار بودند.

وحید حیدریه در دقیقه 51 و محمد آبشک(53) از تیم فولاد خوزستان و ابراهیم صالحی(52) و میلاد بدرقه(58) از تیم پیکان با کارت زرد داور جریمه شدند.

تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با 45 امتیاز و یک پله صعود موقتا در رده پنجم و تیم پیکان با 34 امتیاز موقتا در رده هفتم لیگ برتر بیست و یکم جای دارند/انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال فولاد خوزستان لیگ برتر بیست و یکم باشگاه ورزشگاه پاس قوامین پیکان مجتبی حسینی جواد نکونام فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال ایران پیکان برنا خوزستان هفته 28 لیگ برتر 21 فوتبال ایران فولاد خوزستان تیم پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۰۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند

11 تیم لیگ برتری و 5 تیم از دسته های پایین تر در دور یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی حضور دارند. در این میان 7 تیم از قهرمانان گذشته جام حذفی در این مرحله حضور دارند و 3 تیم از قهرمانان گذشته، از دور مسابقات کنار رفته اند.

به گزارش طرفداری، از بین تیمهای لیگ برتری 3 تیم خوزستانی استقلال خوزستان، فولاد خوزستان و نفت آبادان در کنار نساجی مازندران و استقلال تهران از دور مسابقات جام حذفی کنار رفته اند.

از بین قهرمانان گذشته جام حذفی، سه تیم فولاد خوزستان، استقلال تهران و نساجی قائم شهر حذف شده اند و هفت تیم پرسپولیس، سپاهان، ذوب آهن، ملوان، سایپا، فجر شهید سپاسی و تراکتور هنوز در مسابقات حضور دارند.

استقلال هفت بار، فولاد خوزستان یک بار و نساجی یک بار قهرمان جام حذفی شده اند و پرسپولیس هفت بار، ذوب آهن و سپاهان چهار بار، ملوان سه بار، تراکتور دو بار و سایپا و فجر شهید سپاسی یک بار در جام حذفی ایران، عنوان قهرمانی را به دست آورده اند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • مس رفسنجان ۱ (۵)-(۴) ۱ پیکان؛ صعودی سخت اما شیرین، دم عنایتی گرم!
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی