Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بهروز عطایی که امروز پنجشنبه برای تماشای بازی تیم‌های ایرانی در بیست و دومین رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا به سالن ۱۲ هزار نفری آزادی آمده بود، درباره روند تمرینات تیم ملی اظهار کرد: روزهای بسیار سختی را گذراندیم و الان در وضعیت آماده‌سازی کار گروهی هستیم. خوشبختانه تیم روند خوبی دارد و با اضافه شدن توتولو در جمع کادر فنی و پیوستن میلاد عبادی‌پور ترکیب کامل تیم را برای مسابقات لیگ ملت‌ها خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سعی می‌کنیم روند خوب تیم را ادامه دهیم و برای رقابت‌های بسیار سخت آماده شویم. ۲ مسابقه تدارکاتی برابر صربستان خواهیم داشت که امیدوارم در این دیدارها به اهدافی که مدنظر داریم دست یابیم.

سرمربی تیم ملی والیبال در پاسخ به این پرسش که آیا تغییر زمان بازی‌های آسیایی تغییری در تمرینات تیم ایجاد کرد؟ توضیح داد: در روند آماده‌سازی تیم تغییری ایجاد نشد اما خبری خوشحال کننده بود، چون تعدادی بازیکنان مصدوم داریم که ممکن بود این بازیکنان برای مسابقات آسیایی هم آماده نباشند چرا که مصدومیت‌هایی دارند که یک دوره چند ماهه یا یک ساله به بهبودی آن‌ها کمک خواهد کرد تا با بهترین وضعیت در مسابقات حضور داشته باشند.

وی در خصوص پرسش دیگری درباره خبرهای منتشر شده درباره بازنشستگی ریاست فدراسیون والیبال و این که اگر برود اخلالی در انجام کارهای تیم ملی ایجاد خواهد شد یا خیر؟ گفت: یکی از عوامل موفقیت والیبال در ۳۰ سال اخیر ثبات مدیریت بوده است.۱۷ سال یزدانی‌خرم و حدود ۱۳ سال داورزنی ریاست فدراسیون والیبال را برعهده داشتند که باعث شد والیبال کشور ما از رنکینگ ۲۸ دنیا به ردهم برسد و حتی در برهه‌ای هم به رده ششم و هفتم رسیدیم. امیدوارم وزارت ورزش و مجموعه دولت نسبت به این مسئله با دقت بیشتر اظهارنظر کنند.

عطایی با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری در مورد والیبال عنوان کرد: در ملاقات با رهبر انقلاب، ایشان توجه ویژه به والیبال کشور داشتند و خیلی صریح گفتند حواستان به والیبال باشد. امیدوارم که تصمیم درستی در این زمینه گرفته شود حضور مدیر موفقی مثل داورزنی با توجه به تجربه‌ای که دارد می‌تواند بسیار به ما کمک کند ما مسابقاتی چون المپیک را در پیش داریم و شاید تغییرات روند پیشرفت والیبال را آرام کند. امیدوارم سیستم اداره کشور تصمیمی را اتخاذ کند که نتیجه آن به نفع والیبال کشور باشد.

وی درباره چیدمان تیم ملی ب هم توضیح داد: بعد از مسابقات باشگاه‌های آسیا تعدادی بازیکن را دعوت خواهیم کرد و فعالیت را ادامه خواهیم داد. تیم ب از یکشنبه تمرینات خود را آغاز خواهد کرد و سعی می‌کنیم در دو گروه امور را ادامه دهیم. آنچه مشخص است یک تیم برای حضور در مسابقات وی ان ال مشخص خواهد شد و تیم دیگر هم برای حضور در مسابقات کشورهای اسلامی آماده می‌شود. مسلما تیم ب هم از بازیکنان خوبی تشکیل می‌شود و تلاش داریم که در آن مسابقات هم عملکرد خوبی داشته باشیم و بهترین مقام را به دست آوریم.

سرمربی تیم ملی والیبال در خصوص مصدومان تیم ملی گفت: روند درمان مصدومان در حال طی شدن است. وضع میثم صالحی خیلی بهتر از گذشته است. علی‌اصغر مجرد وضعیت نسبتا خوبی دارد و ممکن است طبق نظر دکتر به هفته آخر لیگ ملت‌ها برسد اما میثم صالحی طبق نظر دکتر ایتالیایی  به مسابقات قهرمانی جهان خواهد رسید.

وی در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص بازگشت سیدمحمد موسوی هم اظهار کرد: همه بازیکنان باکیفیت والیبال مدنظر ما هستند و در بخش‌های مختلف و جاهایی که نیاز است از آن‌ها استفاده خواهیم کرد. معتقدم بازیکنان باتجربه که کمی سنشان بالاتر است را نباید فرسوده کنیم و در مسابقات معتبر چون قهرمانی جهان، انتخابی المپیک و... از آن ها استفاده خواهیم کرد. امیدوارم شرایط به گونه‌ای پیش رود که تمام بازیکنان ما در قهرمانی جهان در اسلوونی و لهستان حضور داشته باشند.

برچسب‌ها فدراسیون والیبال اسلوونی میلاد عبادی پور بهروز عطایی تیم ملی والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون والیبال اسلوونی میلاد عبادی پور فدراسیون والیبال اسلوونی میلاد عبادی پور بهروز عطایی تیم ملی والیبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۰۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا که با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز شده بود، ظهر امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) با قهرمانی ایران به پایان رسید. در دیدار فینال این مسابقات که در شهر روی‌اِت کشور تایلند برگزار شد، تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی) به مصاف نماینده نخست لبنان رفت و با اقتدار این تیم را شکست داد و قهرمان قاره کهن آسیا شد.

ملی‌پوشان ساحلی کشورمان در دو ست متوالی با امتیاز مشابه ۲۱ بر ۱۲ لبنان (الچبیب هادی – ابی کرم جاد) را شکست دادند تا والیبال ساحلی ایران برای دومین بار قهرمان زیر ۱۹ سال آسیا شود.

اکبرزاده و قلعه نوی در مرحله مقدماتی در گروه C قرار داشتند و ویتنام یک (انگوین هووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو (بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست دادند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند.

تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران با شکست هنگ کنگ دو (وونگ هویی یو – لی هویفونگ) و نیوزلند دو (پاچئو داوی – وستی توماس) به مرحله نیمه نهایی راه یافت و سهمیه جهانی گرفت و در مرحله نیمه نهایی نیز استرالیا یک را از پیش رو برداشت و فینالیست شد.

بدین ترتیب تیم ایران با کسب هفت برد متوالی قهرمان مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا شد.

نادر انصاری ناظر داوری مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا است و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

والیبال ایران سال ۱۴۰۳ را با عنوان نایب قهرمانی تیم ملی والیبال برفی در مسابقات آسیایی چین آغاز کرد، در ادامه تیم ملی یک ساحلی ایران در تور نووالی موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال طلا شد و در سامیلا به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

مدال طلای تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران چهارمین مدال والیبال کشورمان از آغاز ریاست سید میلاد تقوی در فدراسیون والیبال است که در مدت ۴۵ روز به دست آمده است و در راستای اهداف و سیاست‌های کلان فدراسیون والیبال در رشته والیبال ساحلی به ویژه رده‌های سنی است.

کد خبر 6097183 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای