Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@15:03:32 GMT

گلایه شدید ساغلام از تراکتوری‌ها

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۰۵۶۹

گلایه شدید ساغلام از تراکتوری‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرتماشاگرترین بازی لیگ بیست و یکم عاقبت خوشی نداشت و به دلیل تشنج روی سکوها و پرتاب مداوم اشیا به داخل زمین بعد از چند بار توقف، با تصمیم داور به حالت نیمه تمام درآمد.

نیمه دوم بازی تراکتور و پرسپولیس به دلیل جو وحشتناک ورزشگاه، ۲۰ دقیقه متوقف شد و اعضای تیم میهمان در اعترض به این جو، قصد ترک زمین را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با میانجی گری اعضای تیم میهمان و دعوت به آرامش هواداران، بازی از سر گرفته شد.

تنها چند دقیقه بعد از شروع مجدد کار اما به همان روال سابق برگشت و دوباره تشنج از سر گرفته شد. این شرایط باعث شد تا داور توپ را برداشته و در وسط زمین حضور پیدا کند. سیدرضا مهدی، وضعیت موجود را برای ادامه بازی مناسب ندیده و فرمان توقف آن را صادر کرد.

اعضای تیم پرسپولیس بلافاصله بعد از این موضوع زمین را ترک کرده و در میان بارانی از سنگ و بطری خود را به رختکن رساندند. در این حین ساغلام که تلاشش برای آرام کردن هواداران به جایی نرسیده بود، با حالتی اعتراضی به سمت آنها رفته و نسبت به این کارشان اعتراض کرد. او به زبان ترکی خطاب به هواداران اظهار داشت که می‌شود این کار را تمام کنید تا بازی را ادامه دهیم؟ البته به نظر نمی‌رسد با توجه به این شرایط، دیگر ادامه بازی ممکن باشد.

بیشتر بخوانید: کوچکترین تماشاگر دیدار پرسپولیس و تراکتور در بازی زشت و خجالت‌آور/عکس اعلام اسامی تیم‌ملی بسکتبال با کادرفنی جدید بازی تراکتور و پرسپولیس نیمه‌کاره ماند!

۲۵۳۲۵۱

کد خبر 1632820

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۰۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌ها در یزد ادامه دارد

ایسنا/یزد رئیس گروه پیش بینی هواشناسی استان یزد گفت: بارش‌ها در در نیمه شمالی، شرقی و ارتفاعات استان یزد یه صورت پراکنده ادامه دار خواهد بود.

«سید عباس میرحسینی» در خصوص آخرین وضعیت بارش‌ها در استان در گفت‌وگو با ایسنا گفت: از بعداز ظهر روز گذشته (پنجشنبه ۱۳ اردبیهشت) با فعالیت موج جوی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید را در استان یزد شاهد بارش نزولات الهی در اکثر مناطق استان بودیم. 

وی افزود: طی امروز و امشب همچنان بارش‌ها در در نیمه شمالی، شرقی و ارتفاعات استان یزد به صورت پراکنده ادامه خواهد یافت.

رئیس گروه پیش بینی هواشناسی استان گفت: در بعضی ساعات نیز شاهد وزش باد نسبتاً شدید هستیم.

میرحسینی همچنین در خصوص میزان بارش‌ها در ۲۴ ساعت گفت: بیشترین بارش استان با ۳۹میلیمتر باران در گل افشان مهریز به ثبت رسید.

وی افزود: همچنین در خرانق ۳۰.۷ میلیمتر، صدرآباد ۲۶، ۲۶، منشاد ۲۰.۸، ندوشن ۲۰.۶، مزرعه آقا ۲۰.۵، قوام آباد ۱۹.۶، خضرآباد ۱۸.۱ و شمسی رستاق ۱۸ میلیمتر باران گزارش شد.

میر حسینی همچنین گفت: برای روز شنبه آسمان قسمتی تا نیمه ابری و در ارتفاعات استان احتمال بارش‌های پراکنده وجود دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بارش‌ها در یزد ادامه دارد
  • بارندگی‌ها تا چه زمانی ادامه دارد؟
  • اوسمار: به دلیل جزئیات ریز به صدر نرسیدیم
  • دست تک تک هواداران را برای حضور و حمایتشان می بوسم
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • مصاحبه جنجالی هاشمی‌نسب درتبریز علیه پرسپولیس
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد