Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «کیوم جو» مدیر یک هلدینگ‌ سرمایه گذاری از کشور ترکیه، در دیدار با استاندار کرمانشاه در ساختمان استانداری، عنوان کرد: ترکیه و ایران ۲ کشور دوست و همسایه هستند و سرمایه‌گذاری در این ایران از اولویت‌های ماست.

وی با اشاره به ظرفیت‌های متعدد و ارزشمند استان کرمانشاه برای سرمایه‌گذاری، از اعلام آمادگی هلدینگ ترکیه‌ای برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های عمرانی و اقتصادی استان کرمانشاه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیوم‌ جو، از استقبال ویژه استاندار کرمانشاه از سرمایه‌گذاران تقدیر کرد و گفت: استاندار کرمانشاه در این دیدار ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان را بخوبی تشریح و از حضور هلدینگ ما حمایت ویژه کرد.

وی گفت: امیدوارم این نشست نتایج بسیار خوبی هم برای ما و هم برای کرمانشاه در پی داشته باشد.

به گزارش ایرنا، «بهمن امیری مقدم» استاندار کرمانشاه در این نشست طرح‌های پتروپالایش، ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی، شهربازی، بیمارستان، تله کابین کرمانشاه و احداث آزاد راه کربلا را به این هیات ترکیه ای برای سرمایه گذاری معرفی کرد.  

ایران و ترکیه حدود ۵۳۴ کیلومتر مرز مشترک دارند که همه این مرز در استان آذربایجان غربی قرار دارد.

اولین سرمایه‌گذاری خارجی بخش صنعت و معدن کرمانشاه توسط شرکتی چینی بهمن ماه سال گذشته به بار نشست و کارخانه «فروسیلیکو منگنز» در شهرستان اسلام‌آبادغرب به صورت رسمی افتتاح شد، شروع به کار این کارخانه بسترها را برای سرمایه‌گذاری‌های خارجی بعدی در این استان فراهم کرده است.

کارخانه فروسیلیکو منگنز به عنوان اولین سرمایه‌گذاری خارجی بخش صنعت و معدن استان کرمانشاه با ۱۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در مرحله اول ۲۰۰ شغل مستقیم و حدود ۵۰۰ شغل غیرمستقیم،  اواخر هفته گذشته با حضور معاونان وزارت امور اقتصاد و دارایی و استاندار کرمانشاه در مراسمی افتتاح شد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از هزار واحد تولیدی با بیش از ۳۰ هزار نفر اشتغالزایی است.

برچسب‌ها سرمایه گذاری خارجی استانداری کرمانشاه اشتغال زایی کرمانشاه ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرمایه گذاری خارجی استانداری کرمانشاه اشتغال زایی سرمایه گذاری خارجی استانداری کرمانشاه اشتغال زایی کرمانشاه ترکیه استاندار کرمانشاه برای سرمایه گذاری استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۰۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۳۲ عنصر پ ک ک در شمال عراق توسط ترکیه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از آنکارا، وزارت دفاع ملی ترکیه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد در پی عملیات پهپادی نیرو‌های مسلح ترکیه در شمال عراق ۳۲ عنصر گروهک تجزیه طلب پ ک ک از پای در آمدند.
بنا بر این اطلاعیه، عملیات فوق در مناطق هفتنین، گارا، هاکورک و منطقه عملیاتی پنجه قفل در شمال عراق صورت گرفته است.
در این اطلاعیه آمده عملیات علیه گروه‌های تروریستی تا ازپای درآمدن آخرین تروریست با قاطعیت ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • کشته شدن ۳۲ عنصر پ ک ک در شمال عراق توسط ترکیه
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • فرآیند تخلیه و بارگیری بنادر هرمزگان با الگوگیری از بندرشانگهای چین اصلاح خواهد شد
  • چرا ترک‌ها علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در کیش شدند؟
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • فراهم شدن شرایط جدید برای فروش برج‌های دو قلو شهرکرد
  • سریلانکا به سرمایه‌گذاران ایرانی زمین دولتی می‌دهد؛ تهاتر نفت با چای و چوب سریلانکا