Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@18:52:43 GMT

هواداران تراکتور ورزشگاه یادگار امام را ترک کردند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۰۷۴۳

هواداران تراکتور ورزشگاه یادگار امام را ترک کردند

آفتاب‌‌نیوز :

در جنجالی‌ترین بازی اخیر فوتبال ایران، ساعتی پیش دیدار تراکتور و پرسپولیس در دقیقه ۷۰ به دلیل تنش روی سکو‌ها و سنگ‌پرانی هواداران تراکتور نیمه‌تمام ماند تا سرنوشت این مسابقه در کمیته انضباطی مشخص شود.

در شرایطی که بازیکنان دو تیم و کادر داوری زمین مسابقه را ترک کرده بودند، اما هواداران تراکتور امیدوار به شروع مجدد مسابقه در ورزشگاه یادگار امام تبریز منتظر ماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از قطعی‌شدن نیمه‌تمام ماندن دوئل تراکتور و پرسپولیس و خروج بازیکنان دو تیم از ورزشگاه، هواداران سرخ‌پوش تراکتور هم ورزشگاه یادگار امام تبریز را ترک کردند تا بعد از یک روز جنجالی و بی‌سابقه، مجددا ورزشگاه قدیمی تبریز خالی از تماشاگر شود.

منبع: ورزش سه

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بازی تراکتور و پرسپولیس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۰۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند

به گزارش قدس آنلاین، اوسمار ویه‌را، سرمربی پرسپولیس، در نشست خبری پیش از مصاف با سپاهان با بیان سختی بازی های لیگ در هفته‌های پایانی اظهار کرد: همه تیم ها به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند لذا بازی‌ها سخت می‌شود. از وقتی به ایران آمدم می دانم که بازی‌ برابر سپاهان سخت و هر جریان کوچکی می‌تواند نتیجه بازی را تغییر دهد. امیدوارم در این هفته از جزئیات به بهترین شکل استفاده کنیم تا نتیجه را به سود خود به پایان رسانیم.

وی با اشاره به باخت پرسپولیس در برابر آلومینیوم اراک گفت: امیدوارم در بازی برابر سپاهان یک حمایت خوب از جانب هواداران داشته باشیم. درست است که یک جام را از دست دادیم اما انرژی مثبت آنها به ما کمک می‌کند و امیدوارم فردا هم مثل همیشه ما را تنها نگذارند. برد یا باخت در پایان هر بازی رقم می‌خورد اما مهم این است که از بازی ها درس بگیریم. شکست همیشه تلخ است اما امیدوارم که هواداران بدانند که لیگ را مقابل داریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم به هدفی که می‌خواهیم برسیم و برای آن می‌جنگیم.

اسمار در پاسخ به انتقادات در خصوص تعویض‌های پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک افزود: این‌گونه نیست من به تمام بازیکنانم اطمینان و اعتماد دارد. ما بعد از این تعویض‌ها دو گل زدیم این نشان می‌دهد که بازیکنان تعویضی به ما کمک کردند. هدف آنان نیز بهتر کردن روند بازی به سود ما بود. من باور دارم و قبلا هم گفتم که دفاع تیمی از مهاجم شروع می‌شود و برای همین هیچ‌وقت نظر انفرادی ندارم که یک نفر ضعیف است یا نه.

دیگر خبرها

  • اوسمار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید