Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پیش از شروع دیدار استقلال و آلومینیوم، هواداران حاضر در ورزشگاه در خصوص اتفاقات دیدار تراکتور و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام تبریز با همدیگر صحبت می‌کردند.

* فرهاد مجیدی و دستیارانش در زمان ورود به زمین به شدت توسط هواداران استقلال تشویق شدند.

*قبل از آغاز بازی، بازیکنان آلومینیوم برای استقلالی، تونل قهرمانی تشکیل دادند تا آبی پوشان از تونل آلومینیومی و تشویق این تیم رد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* در زمان آغاز بازی نزدیک به 35 هزار هوادار در ورزشگاه حضور داشتند که در میان آنها حدود 100 نفر طرفدار تیم اراکی بودند.

* محمد زبیر نیک نفس، روزبه چشمی و محمد دانشگر، به دلیل غیبت در این بازی از روی سکوها مشغول تماشای بازی شدند.

* ماریو تات و ملادن زگانیر، دستیاران کروات دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان هم برای تماشای بازی به ورزشگاه آمدند.

* سید مهدی رحمتی، دروازه بان و کاپیتان اسبق استقلال و سرمربی فعلی آلومینیوم قبل از بازی به شدت مورد تشویق هواداران حاضر در ورزشگاه قرار گرفت.

* سید حسین حسینی، عارف غلامی و ووریا غفوری سه بازیکن استقلال بودند که قبل از بازی از رحمتی و دستیارانش رخصت گرفتند و در سوی مقابل هم محمدرضا آزادی، اسماعیل شریفات، حسین پورامینی، سجاد آقایی و میثم مجیدی نیز با فرهاد مجیدی و نیمکت‌نشین‌های استقلال خوش و بش کردند.

* کادر فنی دو تیم پیش از شروع مسابقه با هم خوش و بش گرمی داشتند.

* سید مهدی رحمتی در دقیقه 8 پس از اعلام خطای بازیکن آلومینیوم روی مدافع استقلال به کمک داور و داور چهارم اعتراض کرد.

* برخورد سعید مهری با مصطفی احمدی در دقیقه 11 سبب مصدومیت هر دو بازیکن شد و برانکارد برای بیرون بردن مهاجم استقلال به زمین آمد. این برخورد سبب شکستگی سر سعید شد، اما او پس از بانداژ شدن سرش ترجیح داد دوان دوان و بدون استفاده برانکارد به کنار زمین بیاید و پس از لحظاتی با نوشیدن آب به بازی برگشت.

* هواداران با وجود پر شدن جایگاه ویژه قصد داشتند وارد این جایگاه شوند، ماموران نیروی انتظامی مانع این امر شدند.

* دیدار دو تیم تا دقیقه 15 با نتیجه صفر بر صفر در جریان است.

* محرابی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم و سعید فتاحی معاون اجرایی باشگاه استقلال در جایگاه ویژه نشسته بودند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: آلومینیوم هفته بیست و هشتم لیگ برتر استقلال مهدی رحمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۰۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور

رویارویی آبی‌های پایتخت و پرشورهای تبریز از جایگاه ویژه‌ای در فوتبال ایران برخوردار است که در ادامه نگاهی به آمار بازی این دو تیم خواهیم انداخت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، دو تیم فوتبال تراکتور و استقلال طی تقابلی از هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۰۰ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام (ره) به دیدار هم خواهند رفت.

تقابل این دو تیم جزو دیدنی‌ترین جدال‌های فوتبالی چند سال اخیر در لیگ‌برتر بوده است.

آبی‌های پایتخت و پرشورهای تبریز در طول تاریخ ۵۵ بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ۲۷ بازی با برتری استقلال به پایان رسیده و تراکتور نیز در ۱۴ مسابقه پیروز بوده‌اند؛ ۱۴ دیدار از رویارویی‌های استقلال و تراکتور نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

در مجموع این بازی‌ها ۱۴۹ گل بین دو تیم رد و بدل شده که ۹۱ گل سهم استقلال و ۵۸ گل سهم تراکتوری‌ها بوده است.

۳۱ بازی در چارچوب لیگ‌برتر برگزار شده که ۱۳ بازی را استقلال برده، ۱۰ مسابقه را تراکتور و هشت بار هم نتیجه مساوی به دست آمده است.

در جدال‌های لیگ‌برتری استقلال و تراکتور ۸۲ توپ از خط دروازه هر دو تیم عبور کرده که ۴۲ گل از آن استقلال و ۳۵ گل سهم تبریزی‌ها بوده است.

در طول تاریخ نیز این دو تیم در هفت ورزشگاه کشور رو در روی همدیگر قرار گرفتند که سهم ورزشگاه آزادی تهران ۲۵ بازی، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز ۱۴ بازی، ورزشگاه تختی تبریز (باغشمال) ۹ بازی، ورزشگاه شهید شیرودی تهران دو بازی، ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز دو بازی و ورزشگاه‌های تختی تهران، ۲۲ بهمن اصفهان و امام رضا مشهد، هرکدام یک بازی بوده است.

کد خبر 749082

دیگر خبرها

  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • اوسمار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • یک حاشیه کوچک، کمر استقلال و پرسپولیس را می‌شکند
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور