Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@11:00:15 GMT

از بازنشستگان شرکت توزیع برق استان قزوین تقدیر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۰۸۵۰

از بازنشستگان شرکت توزیع برق استان قزوین تقدیر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مسعود خواجه‌وند، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در مراسم تجلیل از بازنشستگان شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین که در مجتمع رفاهی لاله برگزار شد، گفت: موفقیت‌های این شرکت همواره مرهون تلاش شاغلان و بازنشستگانی بوده که درخدمت‌رسانی انگیزه بالایی داشته‌اند و قدردانی از این پیشکسوتان که امروز با کوله‌باری از تجربه وارد دوره جدید زندگی شده‌اند وظیفه‌ای اخلاقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بدون تردید بازنشستگی فصل تازه‌ای از حیات و آغازی برای زندگی دیگری با شیوه‌ها و ایده‌های جدید است و امیدواریم این دوران جدید از پربارترین و با نشاط ‌ترین مراحل زندگی پرثمر همه افراد باشد.

خواجه‌وند یادآورشد: عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری بیش از سی سال از بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند و در تحقق اهداف ماموریت های محوله خالصانه از هیچ کوششی دریغ نکردند باید تکریم شوند.

او همچنین گفت: گذر عمر و رسیدن به مرحله پیری و بازنشسته شدن از مراحلی است که پیش روی همه‌ی ما قرار دارد و در سال‌های آتی رقم می‌خورد، لذا باید به آن هم فکر کنیم و از این دوران غافل نشویم.

این مسئول بیان کرد: فعالیت در شرکت توزیع نیروی برق با سختی و مشکلاتی همراه است که بدون انگیزه بالای نیروهای متعهد و کوشای خود نمی توانیم این خدمات مهم و حساس را به شهروندان و مشترکان خود ارائه کنیم.

خواجه‌وند گفت: تامین زیرساخت‌های برق‌رسانی و تامین انرژی مورد نیاز مشترکین با تلاش شبانه‌روزی انسان‌های فداکاری ممکن شده که برخی از آن‌ها در این مسیر جان باخته‌اند و برخی نیز در حین ماموریت‌های سخت دچار نقص عضو شده‌اند که تلاششان را ارج می‌نهیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در ادامه این مراسم گفت: بدون تردید همه‌ی شما بازنشستگان با کوله باری از تجربه و دانش به این افتخار نائل شده‌اید و ما آمادگی داریم برای موفقیت بیشتر در امور شرکت از این تجارب ارزنده استفاده کنیم.

او اضافه کرد: توجه به امور رفاهی کارکنان شاغل و بازنشسته در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد و از محل بسته های رفاهی پیش بینی شده برای تامین هزنه عینک و خدمات دندانپزشکی 415نفر از همکاران بازنشسته و شاغلان، پوشش بیمه عمر و حوادث 159نفر، پرداخت غرامت به دو نفر از فوت‌شدگان بازنشسته به میزان هر نفر 60میلیون تومان اقدام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین عقد قرارداد برای استفاده از سالن های ورزشی و استخرهای استان و مهمانسراهای اقامتی مناطق مختلف کشور، پرداخت بسته رفاهی به میزان دو ماه حقوق برای همه بازنشستگان را از دیگر خدمات رفاهی ارئه شده برای این گروه دانست.

در ادامه از 9نفر از بازنشستگان شرکت توزیع نیروی برق استان تجلیل شد.

48

کد خبر 1632748

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۰۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید زمانی اظهار کرد: ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری برای مدیریت عرضه و تقاضا در بازار قزوین توزیع شد.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم را ن ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه عرضه این میزان گوشت منجمد گوسفندی وارداتی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و ادامه خواهد داشت افزود: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

کد خبر 6090305

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد