Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد ششگلانی درباره اتفاقات دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام (ره) و پرتاب سنگ از سوی هواداران تراکتور و نیمه تمام ماندن این مسابقه اظهار داشت: متأسفانه انگار بعضی برای تماشای بازی به ورزشگاه نیامده بودند و تعدادی تماشاگرنما با پرتاب سنگ این اتفاق را رقم زدند.

وی در واکنش به این موضوع که تعداد زیادی از تماشاگران اقدام به پرتاب سنگ کردند و این موضوع مختص چند هوادار نبود، گفت: خیر! تنها در دو گوشه از زمین این اتفاق رخ می‌داد که باعث شد داوران به رختکن بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی در مورد اینکه چه تعدادی بلیت برای این بازی فروخته شده بود و با چه مجوزی بیش از ۶۰ هزار هوادار در ورزشگاه حضور داشتند، گفت: ۳۰ هزار بلیت برای بازی فروخته شده بود اما متأسفانه هواداران قبل از بازی هجوم آورده و نتوانسته بودند جلوی ورود هواداران به ورزشگاه را بگیرند. مشکل از همین جا هم شروع شد، اما چاره‌ای نبود و نمی‌توانستند جلوی هجوم هواداران را بگیرند.

بیشتر بخوانید: اعلام اسامی تیم‌ملی بسکتبال با کادرفنی جدید بازی تراکتور و پرسپولیس نیمه‌کاره ماند! گلایه شدید ساغلام از تراکتوری‌ها

۲۵۳۲۵۱

کد خبر 1632837

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۰۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، جواد نکونام سرمربی آبی‌پوشان درباره دیدار با تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران گفت: این دیدار اهمیت فراوانی برای ما دارد و نیازی به توضیح اضافه نیست. تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب فصل جاری لیگ برتر بوده و در مقابل، ما هم انگیزه فراوانی برای این مسابقه داریم و نهایت تلاش خود را می‌کنیم. این بازی و امتیازهایش برای ما اهمیت زیادی دارد. در تعطیلات تمرینات منظم و خوبی داشتیم. روی این بازی کار کردیم. با برنامه جلو رفتیم و امیدواریم نتیجه دلخواه خودمان و هواداران را به دست بیاوریم.

سرمربی استقلال درباره واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، توضیح داد: واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. جا دارد همین جا از علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، همکاران او و همینطور احمد شهریاری تشکر ویژه کنیم. تنها چند روز بعد از حضور رسمی‌ او در استقلال، قدم مهمی برداشت و بخشی از طلب بازیکنان را واریز کرد. با حضور آنها به آینده استقلال امیدوار هستیم. به طور قطع همه چیز منظم‌تر خواهد بود و شک نداریم زیرساخت‌ها هم درست می‌شود. استقلال یک سرمایه بزرگ است و خدا را شکر دیدگاه مالکان جدید هم مثبت بوده و می‌تواند باشگاه را متحول کند. هواداران هم حمایت کنند. به طور قطع اتفاقات خوبی در راه خواهد بود.

جواد نکونام در پایان گفت: ما به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و فقط نگاه‌مان به بازی‌های خودمان است. تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم. شش هفته سخت و سرنوشت ساز در انتظار ماست. باید بیش از هر زمان دیگری تلاش کنیم. جواب تلاش‌های طول فصل را در این مقطع خواهیم گرفت. بازیکنان هم تمام تمرکز خود را گذاشته‌اند. توکلمان به خداست و شک نداریم هواداران حتی نسبت به گذشته بیشتر از ما حمایت خواهند کرد و این موضوع به تیم انرژی می‌دهد.

کد خبر 6093510

دیگر خبرها

  • صدای داور روی آنتن تلویزیون؛ هاوارب وب برای شفافیت VAR وارد عمل شد
  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم