Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با پذیرش شکست برابر نماینده سیرجان همچنان یکی از کاندیدای سقوط به لیگ آزادگان به شمار می‌رود.

به گزارش ایران اکونومیست، هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) با دیدار تیم‌های گل‌گهر سیرجان و نفت مسجد سلیمان پیگیری شد. این دیدار در ورزشگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بدون تماشاگر برگزار شد که در پایان گل‌گهر با ۲ گل حریف خود را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم گل‌گهر تا پیش از این دیدار با ۴۲ امتیاز از ۲۷ بازی در جایگاه چهارم جدول لیگ بیست و یکم  و تیم نفت مسجد سلیمان با ۲۰ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار داشت و یکی از کاندیدای سقوط به لیگ آزادگان به شمار می‌رفت. 

محسن فروزان، مسیح زاهدی، مهران گلزاری، مهدی تیکدری، بهنام برزای، علیرضا علیزاده، فرشید باقری، سعید صادقی، امین قاسمی‌نژاد، مرتضی تبریزی و کی‌روش استنلی نفرات اصلی  امیر قلعه‌نویی برای این دیدار بودند. 

در سمت مقابل رضا مهاجری نفراتی مانند علی محسن‌زاده، امیر روستایی، امین اسدی، میثم نقی‌زاده، محمدمهدی احمدی، میلاد باقری، سینا خادم‌پور، مسلم مجدمی، مجید عیدی، حسن مرادی‌فرد و مهدی هاشم‌نژاد را روانه میدان کرد. 

قضاوت این بازی بر عهده اشکان خورشیدی بود که محمدرضا منصوری و حمید سبحانی وی را در امر قضاوت یاری کردند. 

این دیدار با حملات پرتکرار شاگردان امیر قلعه‌نویی شروع شد و تیم گل‌گهر در دقیقه چهار بازی به برتری رسید. این گل روی اشتباه دروازه‌بان نفت مسجد سلیمان و توسط مرتضی تبریزی به ثمر رسید. حملات میزبان بعد از گل زودهنگام فروکش نکرد و کی‌روش استنلی در دقیقه ۲۰  گل دوم  گل‌گهر را به ثمر رساند.

نیمه نخست این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

تلاش شاگردان رضا مهاجری در نیمه دوم به گل ختم نشد تا نفت مسجد سلیمان بازنده این دیدار باشد.

با این شکست تیم نفت مسجد سلیمان با ۲۰ امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند و همچنان یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ آزادگان به شمار می‌رود. شاگردان قلعه‌نویی با این برد ۴۵ امتیازی شدند و در جایگاه چهارم لیگ برتر فوتبال قرار گرفتند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: امین قاسمی نژاد ، محسن فروزان ، مرتضی تبریزی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: امین قاسمی نژاد محسن فروزان مرتضی تبریزی نفت مسجد سلیمان گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۰۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان شمسایی به دنبال اثبات قدرت/ نبرد ۴ تیم برای جام جهانی

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز جمعه برگزار خواهد شد و تیم ملی فوتسال کشورمان به مصاف ازبکستان خواهد رفت.

تایلند - تاجیکستان

در نخستین دیدار این مرحله از ساعت ۱۴:۳۰ تیم تایلند که میزبان این مسابقات است با تاجیکستان دیدار می‌کند.

تیم فوتسال تایلند موفق شد در مرحله یک چهارم نهایی با بازگشتی استثنایی مقابل عراق به پیروزی دست پیدا کند و هفتمین صعود متوالی به جام جهانی را جشن بگیرد. در این دیدار عراق ابتدا با ۲ گل از حریف خود پیش افتاد اما در ادامه بازی تایلندی‌ها موفق شدند با ۳ گل به نیمه نهایی برسند.

تیم فوتسال تاجیکستان هم که پدیده و شگفتی ساز این دوره مسابقات بود و موفق شد در گروهی که ژاپن، قرقیزستان و کره جنوبی حضور داشتند به عنوان صدرنشین راهی یک چهارم نهایی شود و در مرحله یک چهارم نهایی هم با برتری برابر شاگردان مجید مرتضایی در تیم افغانستان برای نخستین بار راهی نیمه نهایی شدند.

تایلند به عنوان یکی از تیم‌هایی که همواره خود را یکی از قدرت‌های آسیا می‌داند و به لطف برخورداری از امتیاز میزبانی تلاش می‌کند پس از ۴ دوره ناکامی در راهیابی به فینال و برای سومین بار به دیدار نهایی برسد.

در سوی دیگر هم تاجیکستان قصد دارد ماجراجویی‌های خود را ادامه دهد و پس از راهیابی به جام جهانی قصد دارد کار را برای تایلند سخت کند.

ایران - ازبکستان

تیم ملی فوتسال ایران از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف ازبکستان خواهد رفت. تیم ملی ایران پس از شروع نه چندان مقتدرانه ای که در این جام برابر افغانستان و بحرین داشت در ۲ دیدار بعدی برابر کویت و قرقیزستان نشان داد همچنان قدرت بلامنازع فوتسال آسیا است و شاگردان وحید شمسایی قصد دارند با ارائه نمایشی قدرتمند برابر ازبکستان راهی دیدار نهایی شوند.

در سوی دیگر میدان هم ازبکستانی حضور دارد که تاکنون ۴ بار در دیدارهای نهایی حاضر شده است و با توجه به سرمایه گذاری‌های بزرگی که در این رشته انجام داده است قصد دارد کار را برای ملی پوشان کشورمان سخت کند.

دیدارهای پلی آف

قاره آسیا در جام جهانی فوتسال ۴ سهمیه دارد و ازبکستان هم به عنوان میزبان این مسابقات پنجمین سهمیه قاره را به خود اختصاص داده است.

این دوره از مسابقات جام ملت‌های آسیا حکم مسابقات انتخابی جام جهانی را دارد و ۴ تیمی که به مرحله نیمه نهایی رسیدند جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را کسب کردند.

اما صعود ازبکستان به نیمه نهایی جام ملت‌ها موجب شد یکی از تیم‌هایی که در مرحله یک چهارم نهایی شکست خورده‌اند شانس حضور در جام جهانی را به دست بیاورند. به همین دلیل این تیم‌ها باید دیدارهای پلی آف را برگزار کنند تا در نهایت یک تیم راهی جام جهانی شود.

در این بازی‌ها از ساعت ۱۰:۳۰ تیم ملی فوتسال عراق با افغانستان دیدار خواهد کرد و از ساعت ۱۲:۳۰ هم ویتنام به مصاف قرقیزستان می‌رود.

کد خبر 6088835

دیگر خبرها

  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • خیرونا برد، بارسا یک پله سقوط کرد
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • دختران ایران، تاجیکستان را گلباران کردند
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • از کابوس سقوط تا صعود به یک چهارم جام حذفی/ تیم محترم «محرم»
  • شاگردان شمسایی به دنبال اثبات قدرت/ نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • مس رفسنجان ۱ (۵) - (۴) ۱ پیکان/ شاگردان نویدکیا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند