Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، تیم فوتبال فجر سپاسی از ساعت 20:30  امشب در آخرین دیدار هفته بیست و نهم لیگ برتر در ورزشگاه حافظیه به مصاف ذوب آهن رفت و در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید.

مهدی تارتار سرمربی تیم ذوب‌آهن در نشست خبری اظهار داشت: روز گذشته گفته بودم بازی سختی خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به کیفیت تیم ما بازی را طوری چیدیم که روی ضربات ایستگاهی کار کنیم و خدا را شکر با ضربه ایستگاهی به نتیجه رسیدیم.

وی افزود: تیم فجر فشار زیادی به ما آورد. فشاری که از نظر ذهنی روی بازیکنان فجر بود نمی‌گذاشت کیفیت خوبی داشته باشند و در ضربات آخر استرس داشتند. روز خوب دروازه‌بان و خط آخر ما بود که توانستیم یک پیروزی ارزشمند کسب کنیم. اشتباهات داوری اجازه نداد هفته‌های قبل نتیجه بگیریم امروز در مجموع داوری خوب بود و عادلانه قضاوت کردند. فجر دو بازی دیگر دارد و باید تا روز آخر بجنگد. هر چه قسمت باشد برای تیم های آخر جدول رقم خواهد خورد. از بازیکنان تیم تشکر می‌کنم زیرا خوب بودند. امروز جوری بازی کردند که انگار در خطر سقوط هستند و به آن‌ها افتخار می‌کنم. این بازی و برد را به هواداران تیم تقدیم می‌کنم و به پرسنل زحمت‌کش کارخانه تقدیم میکنم.

تارتار در ادامه خاطرنشان کرد: در این بازی خطوط دفاعی ما عالی بودند. ما در تیم ملی هم می‌توانیم نماینده‌ای داشته باشیم. من دوست دارم کادر فنی تیم ملی بازیکنان ما را‌‌‌‌‌‌‌‌ هم ببینند. اگر اشتباهات داوری در بازی‌های قبلی نبود شاید ما امروز برای سهمیه باید تلاش می‌کردیم.

وی افزود: به هر حال ما در انتخاب بازیکنان اول، شخصیت و اخلاق بازیکنان را‌‌‌‌‌‌‌‌ در نظر می‌گیریم، همیشه به دوستان هم گفته‌ام برای انتخاب بازیکن و جذب آن باید اخلاق مهم باشد. من همیشه اولین سؤال در جذب بازیکنان اخلاق آنها است که آن بازیکن شخصیت سالمی دارد یا نه، البته اکثر بازیکنان ما در فوتبال شخصیت سالمی دارند. همیشه این موضوع برایم مهم است و بعد از آن به فکر تکنیک هستم. ما باید در تمام بازی‌ها کاری کنیم که حق‌الناس به گردنمان نباشد.

سرمربی تیم ذوب‌آهن در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد: اگر داور بازی اشتباهی کرد، او محروم شد. من امروز به بچه‌ها گفتم باید طوری بازی کنیم که حق‌الناسی گردنمان نباشد. آنها امروز طوری بازی کردند که من به بازیکنانم افتخار می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فجر سپاسی مهدی تارتار ذوب آهن نشست خبری تارتار ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۰۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته ۲۵ لیگ برتر در حالی برگزار می شود که اتفاقات عجیبی در آستانه برگزاری این دیدار در اردوی سرخپوشان پایتخت رخ داده است.

بیشتر بخوانید: ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس

اوسمار ویه را پس از بازگشت امید عالیشاه به تمرینات گروهی تصمیمی کاملا متفاوت با تفکرات مشاوران خود گرفت. او قصد دارد به جای اینکه کاپیتان پرسپولیس را به لنکان بازیکن تعویضی وارد زمین کند قصد دارد از ابتدا به بازی بگیرد تا از همان ابتدا روی دروازه سپاهان فشار بیاورد.

محرومیت انضباطی دانیال اسماعیلی‌فر باعث شد تا غایب بازی امروز باشد. از این رو وحدت هنانوف پس از مدت هادر ترکیب قرار می گیرد.

چالش برای انتخاب دروازه بان سرخ ها برای تقابل با مهاجمانی همچون شهریار مغانلو، رضا اسدی و کاوه رضایی وجود دارد.

علیرضا بیرانوند همچنان احساس درد از ناحیه مچ دارد اما اصرارا به بازی مقابل سپاهان اصفهان دارد.

او در آخرین تست تخصصی پزشکی هم درد داشت اما اصرار به حضور دارد و هرگونه عواقب آن را نیز پذیرفته است.

حال آنکه باید دید آیا ظهر امروز با معاینه دوباره دست مصدومش مجوز پزشکی برای بازی دریافت می کند یا باید روی نیمکت نشسته و امیررضا رفیعی را برای حفظ تمرکز در جریان این مسابقه بزرگ تشویق کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با سپاهان به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر.

کد خبر: 1229083 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • حمید طیبی: در ازبکستان قدرت خود را به رخ فوتسال جهان خواهیم کشید
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • تارتار: درباره قهرمان لیگ برتر حرفی نمی‌زنم!
  • مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم