Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پرویز سالاری رئیس دفتر دیده‌بان شفافیت و عدالت در هرمزگان و دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی عصر امروز در نشست بصیرتی فرهنگیان هرمزگان اظهار کرد: در زمان رژیم سابق، هیچ دانشگاهی در هرمزگان نبود و کانون و تمرکز فعالیت‌های فرهنگیان انقلاب در دبیرستان ابن سینا بود و لذا جامعه فرهنگیان استان هرمزگان در تحولات انقلابی آن دوران نقش کلیدی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادکردی از شهیدان بهشتی، مطهری، رجایی‌، مفتح و ...، یکی از اهداف دشمن در ترور و به شهادت رساندن این چهره‌های ممتاز و بی‌نظیر انقلاب اسلامی را ایجاد خلأ در کشور و جایگزین ساختن عناصر لیبرال در مناصب حاکمیتی عنوان کرد وبیان داشت: با شهادت چنین فرزندان رشیدی از ملت ایران، عملاً خلایی رخ داد که لیبرال‌ها فرصت حضور پیدا کردند.

سالاری، ایستادگی در برابر جریانات ضد انقلاب و تحریف را یک وظیفه همگانی در مسیر حفظ انقلاب اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: درگیر جنگ تمام عیاری هستیم که دشمن تمام توان خود را برای ضربه زدن به وحدت و انسجام عمومی بکار گرفته و از هیچ خدعه، نیرنگ و دروغی نیز ابایی ندارد و لذا برای ما معلمان خیلی زشت است که به تحریک رسانه‌های سعودی و انگلیسی، پرچم سیاه در وضعیت خود در فضای مجازی قرار دهیم.

رییس دفتر دیده بان شفافیت و عدالت هرمزگان گفت: گله مندیم و از برخی مدیریت‌های گلایه داریم اما گله‌مندی خود را با ایده سعودی و صهیونیستی بروز نمی دهیم.

وی دستگیری جاسوسان انگلیسی که برای به انحراف کشاندن تجمعات معلمان در کشور به ایران آمده بودند را نشانه تحرکات انگلیسی برای آشوب‌سازی در ایران دانست و تصریح کرد: جریان تحریف درصدد است تا مقاصد خود را به اسم مطالبه مردم جا بزند و ما همواره در طول تاریخ نیز شاهد فعالیت جریان تحریف بوده‌ایم. تحریف یعنی سنگ زدن به فرزند رسول خدا برای کسب فیض.

سالاری گفت: باید بدانیم و بگوییم که کشور ما چه وضعی داشت و حالا به کجا رسیده است و معلمان در کلاس درس بهترین مبلغان نظام جمهوری اسلامی در بیان واقعیات هستند.

وی، جمع شدن معاونت‌های پرورشی در مدارس را یک خیانت به جامعه دانش‌آموزی برشمرد و بیان داشت: باید معاونت‌های پرورشی در مدارس احیا و از ظرفیت معلمان دلسوز در پیشبرد اهداف نظام استفاده هرچه بیشتری شود و آنان تبیین را به عنوان یک فریضه در مدارس پیگیری کنند.

دولت سیزدهم در اجرای طرح طبقه‌بندی معلمان اصرار دارد

سالاری گفت: طرح طبقه‌بندی در دولت گذشته رها شد اما صدای کسی در نیامد ولی این دولت که خودش پرچم طبقه بندی را در دست گرفت، با چنین جوی مواجه شده است.

معاون اسبق اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان از مسؤولان خواست تا به مدارس سر بزنند و معلمان را تکریم کنند چرا که ارتقای جامعه در گروی ارتقای آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/88055

منبع: فارس

کلیدواژه: پرویز سالاری دیده بان شفافیت هرمزگان بندرعباس طبقه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۱۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی

وزیر آموزش و پرورش گفت: دانشجو معلمان ورودی ۹۸ و ۹۹ در مرحله ارتقای رتبه‌بندی ۱۰ امتیاز ویژه کسب می‌کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم وزیر آموزش و پرورش در صفحه‌ ویراستی خود نوشت: به منظور تقدیر از اقدام جهادی دانشجومعلمان ورودی 98 و  99 دانشگاه فرهنگیان ( که زودتر از فارغ‌التحصیلی به کلاس درس رفتند ) در مرحله ارتقا رتبه‌بندی 10 امتیاز ویژه به آنها تعلق خواهد گرفت.

در عنوان بخش مشارکت‌ها 6 امتیاز و در بخش سنوات تجربی 4 امتیاز به عنوان تقدیر در نظر گرفته شده است.

ارزش کار این عزیزان در کمک به اعتلای نظام تعلیم و تربیت بیش از این است.

پرداخت حق‌التدریس فصل زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت

از تلاش‌ها و زحمات این معلمان جوان صمیمانه تشکر میکنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • اجرای ۱۶ طرح طبقه بندی مشاغل جدید در کارگاه های گیلان
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • فرماندار مشهد:طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • اقدامات تربیتی و آموزشی برخی معلمان از جنس چندین نسل قبل است/اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها