Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:12:41 GMT

استرس نفس بازیکنان فجر شهید سپاسی شیراز را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۱۰۵۶

استرس نفس بازیکنان فجر شهید سپاسی شیراز را گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار پنجشنبه شب در نشست خبری بعد از بازی فجر شهید سپاسی شیراز و ذوب آهن اصفهان بیان کرد: پیش از بازی نیز به این نکته اشاره شد که این بازی بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود و ذوب آهن توانست از یکی از موقعیت‌های خود استفاده کرده و به نتیجه رسید.

وی افزود: پس از گل هرچه فجر فشار آورد نتوانست نتیجه را عوض کند و این عدم نتیجه گیری به علت اضطرابی بود که فجر به علت گل داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تارتار ادامه داد: تیم داوری در بازی امروز بسیار خوب بازی را اداره کرد اما ذوب آهن با پیروزی در این بازی به جایگاهی رسید که حقش بود اما داوران نگذاشته بودند به حق خودش برسد.

وی ادامه داد: بازیکنان ذوب آهن به خوبی در این بازی جنگیدند و به گونه‌ای بازی کردند که به دنبال کسب سهمیه‌اند.

سرمربی ذوب آهن عنوان کرد: بازیکنان ذوب به گونه‌ای در نیم فصل دوم بازی کردند که حق آنان است در تیم ملی سهمیه داشته باشد.

کد خبر 5494384

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی تارتار تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فجر شهید سپاسی بوشهر کرمانشاه گرد و غبار احتکار آلودگی هوا هدفمندی یارانه ها خراسان رضوی آمار کرونا ویروس کرونا مشهد گرد و خاک کالاهای اساسی ایلام ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۱۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار:‌همیشه بازی با سپاهان سخت و حساس است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همیشه بازی‌هایی که مقابل سپاهان داشتیم سخت و حساس بوده است و شاید فقط جزئیات کوچک نتیجه بازی را تغییر می‌دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اوسمار لوس ویرا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر اظهار داشت: هر چقدر به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شوند و همه تلاش می‌کنند به هدف‌شان برسند. همیشه بازی‌هایی که مقابل سپاهان داشتیم سخت و حساس بوده است و شاید فقط جزئیات کوچک نتیجه بازی را تغییر می‌دهد، بنابراین امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و از این جزئیاتی که گفتم به خوبی استفاده کنیم.و

ادامه دارد..

دیگر خبرها

  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • اوسمار:‌همیشه بازی با سپاهان سخت و حساس است
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • روز صعود از لیگ یک به لیگ برتر: 16 خرداد
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود