Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@21:33:41 GMT

استقلال به هدفش رسید / تداوم یک رکورد ویژه

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۱۱۶۳

استقلال به هدفش رسید / تداوم یک رکورد ویژه

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، استقلال و آلومینیوم امشب(پنج‌شنبه) در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. با این نتیجه استقلال با ۶۴ امتیاز به صدرنشینی‌اش ادامه داد و آلومینیوم با ۳۵ امتیاز به رده هشتم جدول رده‌بندی صعود کرد

ترکیب استقلال:

حسین حسینی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی‌پور، سعید مهری، جعفر سلمانی، کوین یامگا، امیرحسین حسین‌زاده و آرمان رمضانی

ترکیب آلومینیوم


حسین پورامینی، وحید محمدزاده، رامتین سلیمان زاده، مصطفی احمدی، محمد علی نژاد، پوریا آریا کیا، محمدرضا آزادی، اسماعیل شریفات، امیرمحمد هوشمند و امیرحسین کریمی

دقایق حساس بازی:

دقیقه ۲: کرنر ارسالی روی دروازه استقلال در دستان حسینی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه ۱۱: موقعیت خطرناک بازیکنان استقلال راه به جایی نبرد.

دقیقه ۱۶: موقعیت خطرناک برای بازیکنان استقلال که مهاجم آبی پوشان سرنگون شد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 32: ارسال کرنر مهدی پور به آرمان رمضانی رسید که ضربه او با برخورد به مدافعین اراکی به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۹: ضد حمله خطرناک بازیکنان آلومینیوم اراک با ضربه می رفت تا دروازه استقلال را باز کند که این توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه استقلال بیرون رفت

دقیقه 79: ارسال خوب غفوری از سمت راست به ژستد رسید ولی شوت این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.


دقیقه 80: جدی ترین موقعیت بازی برای اراکی ها به دست آمد. شوت بازیکن آلومینیوم بعد از برخورد به مدافعان استقلال به تیرک افقی دروازه استقلال برخورد کرد و در نهایت توپ از منطقه خطر دور شد.

دقیقه 87: جدی ترین موقعیت استقلال برای گلزنی توسط سلمانی از دست رفت. روی یک فرار در عمق، سلمانی صاحب موقعیت شد. این بازیکن با یک سر توپ دیدنی، وحید محمدزاده را از پیش رو برداشت اما شوت پای چپ او را پورحمیدی با واکنشی دیدنی مهار کرد.

دقیقه 90: ارسال وریا با ضربه قیپچی برگردان ژستد همراه شد ولی توپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 4+90: حملات بی امان و پشت سر هم استقلال به روی دروازه آلومینیوم شدت گرفت. پس از چند رفت و برگشت، توپ به وریا غفوری رسید که شوت فنی او از کنار دروازه به بیرون رفت.

هومن جعفری کد خبر: 1141137 برچسب‌ها لیگ برتر ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: لیگ برتر ایران دروازه به بیرون رفت دروازه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۱۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، چلسی با توجه به پیروزی ۱-۰ در دیدار رفت در خانه بارسلونا، به بلوگرانا اجازه داد توپ را در اختیار داشته باشد و به دفاع رفت. فرصت‌های زیادی برای بارسلونا به ارمغان می‌آمد.

در یکی از این موقعیت‌ها آیتانا بونماتی، بهترین بازیکن زن در سال گذشته، با یک ضربه زیبا بارسا را به برتری رساند و نتیجه را در مجموع مساوی کرد.

بعد از این گل بازی بازتر شد. در دقیقه ۳۰ سلما پارایوئلو مانند بازی رفت یک موقعیت عالی به‌دست آورد اما آن را هم از دست داد و بازی ۲-۰ نشد.

چلسی هم صاحب موقعیت شد. لئوپولز از فاصله شش متری دروازه از گلزنی ناکام ماند و توپ به تیر افقی برخورد کرد.
در نیمه دوم، نوسکن، بازیکن ملی‌پوش هم توپ را به تیر زد تا نتیجه بازی عوض نشود.
اندکی بعد، کادیشا بوکانن، مدافع میانی چلسی، دومین کارت زردش را در پنج دقیقه گرفت. چلسی از آن پس با یک بازیکن کمتر در زمین حضور داشت. سپس رولفو در دقیقه ۷۵ از روی نقطه پنالتی بارسا را به گل دوم رساند.

در ادامه آبی‌ها از تحت فشار قرار دادن بارسلونا ناکام ماندند تا تیم اسپانیایی با کامبک و شکست دادن چلسی در استمفوردبریج به فینال چمپیونزلیگ صعود کند.

دیگر خبرها

  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • یونایتد 1-1 برنلی: رتبه ششم هم در خطر است!‏
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • رکورد امیررضا رفیعی روی ۴۴۵ دقیقه ماند
  • فنونی‌زاده:رفیعی تا ۲ بازی گل نخورد رفت خالکوبی کرد! /نام سپاهان پرسپولیس را هوشیار می‌کند