Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی شیرهای لندن از تساوی ۱-۱ تیمش مقابل شاگردان برندان راجرز می‌گوید.

توماس توخل پس از تساوی ۱-۱ چلسی مقابل لسترسیتی، به تاثیرگذاری انگولو کانته در تیمش پرداخت.

طرفداری | به گزارش فوتبال لندن، دو تیم در شب گلزنی جیمز مدیسون و مارکوس آلونسو به تساوی ۱-۱ رضایت دادند تا توخل پس از مسابقه بگوید:

خسته بودیم ولی بهتر از حریف کار کردیم و شایسته برنده شدن بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما کاری که لازم بود را انجام دادیم؛ به یک امتیاز نیاز داشتیم و آن را کسب کردیم. هیچ فرصتی به حریف ندادیم. توسط یه شوت از بیرون محوطه جریمه تنبیه شدیم و در عین حال برای برنده شدن به اندازه کافی فرصت ساختیم.

انگولو کانته؟ او بازیکنی بسیار بسیار کلیدی برای ماست ولی بازیکنان بسیار بسیار کلیدی باید درون زمین حضور داشته باشند. وقتی فقط در ۴۰ درصد بازی‌ها حضور داشته باشد، آنگاه رسیدن به یک سوم پایانی همچون یک معجزه خواهد بود. او محمد صلاح، ویرجیل فن دایک و کوین دی بروین ماست. او به واقع چنین بازیکنی است؛ انگولو، نیمار و کیلیان ام باپه ماست. من فصل قبل دیدم که لیورپول در غیاب فن دایک چه مشکلاتی داشت. ما هم به حضور چنین بازیکن کلیدی‌ای درون زمین نیاز داریم. قطعا انگولو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ چلسی است. او یکی از بهترین‌‌هاست؛ یکی از بهترین هافبک‌های دنیا. 

اخبار داغ 

رکنا برگشت اکوادور، دومین حریف تدارکاتی ایران در کانادا علی علیپور به ژیل ویسنته پرتغال پیوست / رسمی لوکا مودریچ: سخت ترین کامبک رئال مادرید؟ دیدار مقابل منچسترسیتی تبریک بایرن مونیخ، یوونتوس و بارسلونا به آینتراخت فرانکفورت

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۱۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد

خیال ستاره PSG از کامبک مقابل دورتموند راحت است. 

کیلیان ام باپه، ستاره پاری سن ژرمن، نسبت به جبران باخت ۱-۰ در بازی رفت مقابل بروسیا دورتموند در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ابراز خوش بینی کرده است.

طرفداری | به گزارش لو پاریزین، شاگردان لوئیز انریکه در دیدار رفت عملکردی ضعیف ارائه دادند، در خلق موقعیت با مشکل مواجه بودند و به نظر می رسید در مقابل جو سنگین ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند و دیوار زرد مشهور آن، خود را باختند. ام باپه آن شب، تجسمی از مشکلات تیمش بود؛ او در طول بازی کم رنگ ظاهر شد و به خوبی توسط مدافعان پرانگیزه حریف مهار گردید، اما این بازیکن فرانسوی با قاطعیت و اعتماد به نفس در مورد صعود تیمش صحبت می‌کند:

نفرات تیم خیلی خونسرد هستند. ما با اعتماد به نفس هستیم و اطمینان داریم که می‌توانیم باخت را جبران کرده و به فینال راه پیدا کنیم. فکر می‌کنم اوضاع به خوبی پیش خواهد رفت و ما از همین حالا برای آن نبرد آماده می‌شویم. یک جنبه ما انسان است و جنبه دیگر، بازیکن؛ انسان باید خودش را آماده کند و این به بازیکن کمک می‌کند تا برای شرکت در چنین رویدادی آماده شود. من با روحیه‌ای خوب سراغ این بازی خواهم رفت و آماده دفاع از پیراهن تیمم و رساندن آن به فینال هستم.

در حالی که انتقال ام باپه به رئال مادرید در پایان فصل، رازی آشکار در دنیای فوتبال به شمار می رود، این فصل آخرین فرصت او برای کسب جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا همراه با باشگاه شهر خود به حساب می‌آید.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • کریستوف فرویند: هیچ شانسی برای ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ وجود ندارد
  • تلفات جدید بایرن برای بازی با رئال
  • ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را رد کرد
  • توماس توخل، گزینه جدی رتکلیف برای هدایت منچستریونایتد
  • توماس توخل: ماندن در بایرن مونیخ؟ احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد