Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک آبی‌پوشان تهرانی در اواخر دهه 80 اعتقاد دارد این تیم با استفاده از میل به برد و خواستن، توانسته قهرمان لیگ برتر فوتبال شود.

میلاد نوری، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص بازی استقلال مقابل آلومینیوم اظهار داشت: به نظر من تیمی که 3 هفته زودتر از اتمام لیگ قهرمان می‌شود تیمی هدفمند و به قول ما فوتبالی‌ها با شخصیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال شخصیت لازم و استحقاق مورد نیاز برای قهرمانی را داشت هرچند که در مقطعی دچار افت شده بود و اندکی نوسان داشت. آن مقطع البته با درایت کادر فنی و مدیریت به خوبی و با سلامتی پشت سر گذاشته شد تا کار به قهرمانی منجر شود.

نوری پیشتر در گفت‌وگوهایش با اطمینان از قهرمانی استقلال سخن گفته بود و حالا هم حرف‌های خود را تایید می‌کند: به هر حال من خودم سابقه هم‌تیمی بودن با مجیدی را داشته ام و با توجه به شناختی که از ایشان دارم می دانم تا چه اندازه میل به بردن در او وجود دارد. امسال هم دیدم که این نکته به خوبی به بازیکنان انتقال داده شده. یعنی تمام بازیکنان و عوامل باشگاه میل به بردن و خواستن را در خود داشتند که توانستند قهرمان شوند. درست است که کمبودهایی وجود داشت اما عطش قهرمانی و میل به پیروزی منجر به فتح جام شد.

بازیکن اسبق آبی‌پوشان در خصوص انتخاب چهره فصل استقلال گفت: پیشتر هم گفته بودم که نقش یامگا در قهرمانی انکار نشدنی است. همه بازیکنان خوب بودند و وقتی یک تیم قهرمان می‌شود همه کیفیت بالایی دارند و حداقل 70 درصد پتانسیل خود را در زمین نشان داده‌اند اما یامگا تاثیری شگرف داشت.

آیا استقلال نیاز به جذب بازیکن در فصل آینده دارد؟ نوری اینگونه توضیح داد: استقلال قهرمان لیگ برتر شد اما این تیم باید رویاهای بزرگتری اشته باشد و برای رقابت با کشورهای عربی و حضوری موفق در قاره باید از این قوی‌تر شود. صددرصد موافقم که اسکلت تیم تقویت شود. خودم در اخبار پیگیر شرایط هستم و همانطور که گفتم با توجه به شناختم از مجیدی می گویم که او به فکر آینده استقلال هم است. مطمئن هستم که مجیدی برای فصل بعد برنامه دارد.

وی در پایان در خصوص تلاش استقلالی‌ها برای کسب جام طلایی و حفظ رکورد شکست‌ناپذیری گفت: خیلی زیباتر می‌شود اگر قهرمانی با کسب جام طلایی و حفظ رکورد ثبت شود. می‌ارزد بازیکنان برای چنین اتفاقی تلاش کنند. فکر می‌کنم بازیکنان و کادر فنی هم به دنبال چنین هدفی هستند اما فوتبال است و هزار اتفاق. هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست اما امیدوارم چنین رکوردی ثبت شود.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر میلاد نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۱۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا که از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده بود دقایقی پیش با قهرمانی تیم دختران کشورمان بسته شد.

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور داشتند، دختران کشورمان با برتری مقابل تنیسورهایی از کشورهای اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند تا یک‌بار دیگر این عنوان به تنیسورهای نوجوان کشورمان برسد.

تیم پسران کشورمان نیز در دیداری حساس برابر عربستان به میدان رفته که تکلیف برنده این بازی در دیدار دونفره مشخص خواهد شد. برنده این رقابت نیز به فینال غرب آسیا صعود می کند. سرپرستی تیم اعزامی کشورمان بر عهده سیدرضا کافی رئیس هیات تنیس خراسان شمالی است.

کد خبر 6089272

دیگر خبرها

  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • میرزازاد: فصل تلخی را پشت سر می‌گذاریم
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود