Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای حیدری در نشست قرارگاه محرومیت‌زدایی چهارمحال و بختیاری گفت: قرارگاه امام حسن (ع) در چهار حوزه آبخیزداری و منابع‌طبیعی، مسکن، راه روستایی، آبرسانی به روستا‌ها در حال فعالیت است.

در جهت آبرسانی به روستا‌های استان یک قرارداد به مبلغ ۱۶۳ میلیارد تومان با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) منعقد شده و عملیات اجرایی آن در شهرستان خانمیرزا آغاز شده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

تامین آب شرب مردم با مشکل روبرو شده است

این قرارگاه در این تفاهم‌نامه عملیات آبرسانی به ۴۴ روستا در چهارمحال و بختیاری را انجام می‌دهد و اشکالات این طرح در یک هفته آینده رفع خواهد شد.

همچنین در حوزه راه روستایی و آبخیزداری بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری ورود پیدا کرده است و در سال ۱۴۰۱ با این مجموعه قرارداد منعقد می‌شود.

در حال حاضر ۷۰ روستا در چهارمحال و بختیاری با تانکر سیار آبرسانی می‌شود که این تعداد در تابستان به ۲۰۰ روستا افزایش پیدا می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرومیت زدایی راه روستایی عملیات آبرسانی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۱۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: بارش‌های بهاری در پاره‌های از نقاط استان تا اوایل هفته آینده در چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.
قطره با اشاره به اینکه آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست، افزود: بیشترین فعالیت سامانه بارشی امروز در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار، لردگان، خانمیرزا و فلارد است.
وی از کوهنوردان خواست از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • اختصاص ۵۹میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام
  • رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • ۵۹ میلیارد تومان برای طرح های آبخیزداری در ایلام اختصاص یافت
  • ۵۹ میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام اختصاص یافت
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • استحصال ۴۸۷ میلیون متر مکعب آب با اجرای عملیات آبخیزداری در کرمانشاه
  • ۱۵ روستا در فریدن و نائین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند