Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@12:13:06 GMT

خروج تیم پرسپولیس از ورزشگاه با اسکورت پلیس!

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۱۸۰۲

خروج تیم پرسپولیس از ورزشگاه با اسکورت پلیس!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، پس از نیمه کاره ماندن دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس، اعضای تیم تهرانی راهی رختکن شدند اما وضعیت ملتهب ورزشگاه باعث شد تا حبس آنها در رختکن بسیار طولانی شود.

اعضای تیم پرسپولیس حدود 180 دقیقه در رختکن ورزشگاه حبس شدند تا با آرام شدن وضعیت بتوانند از رختکن خارج شده و در نهایت راهی فرودگاه تبریز شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت بازیکنان پرسپولیس پس از حدود 180 دقیقه از رختکن خارج شده و با اسکورت چند ماشین پلیس راهی فرودگاه تبریز شدند تا بتوانند با پرواز اختصاصی به تهران برگردند.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: فارس تبریز تراکتور ورزشگاه یادگار امام تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۱۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: یک بازیکن فوتبال ذوب آهن و دو تماشاگر تراکتور توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی افزود: در جریان مسابقه فوتبال دو تیم ذوب آهن و تراکتور تبریز بازیکن گرجستانی ذوب آهن بدلیل ضربه وارده به سر حین بازی توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافت.

شادی نیا از ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به دو تماشاگر تراکتور خبر داد و افزود: مرد ۴۷ ساله بدلیل عارضه قلبی ومرد ۳۵ ساله بدلیل هیجانات تحت مراقبتهای درمانی اورژانس قرار گرفته و به بیمارستان‌های ارتش و شهید مدنی منتقل شدند.

کد خبر 6089547

دیگر خبرها

  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • کابوس اونانا دست از سر یونایتد برنمی‌دارد! (عکس)
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!
  • خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم + فیلم
  • مس ۱ (۳) - چادرملو ۱ (۵): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است