Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروهی از محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان نرم‌افزاری برای تهیه و انتشار پرسشنامه عرضه کردند که از طریق آن امکان تحلیل و گزارش‌گیری از اطلاعات به‌دست‌آمده برای کاربر فراهم شده است.

به گزارش ایران اکونومیست، امیرعلی حسینخان قزل ایاق، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با بیان اینکه نرم افزار  پرسشنامه آنلاین با عنوان "یوچک" برای بخش مارکتینگ، منابع انسانی و ارتباط با مشتریان مورد استفاده قرار می‌گیرد، گفت: پرسشنامه آنلاین یوچک، شامل کلیه امکانات و قابلیت‌های مورد نیاز برای اجرای نظرسنجی دیجیتال است که کسب‌ و کارها و متخصصان حوزه‌های مختلف می‌توانند با تعریف پرسشنامه‌های آنلاین، داده‌ها و اطلاعات مورد نیاز خود را از بخش‌های مختلف بازار گردآوری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با استفاده از پرسشنامه آنلاین یوچک، پژوهشگران و مدیران کسب‌وکارها در حوزه‌های مختلف می‌توانند پرسشنامه خود را طراحی و با کمترین هزینه و بدون نیاز به دانش فنی انواع سؤالات نظرسنجی آنلاین را شناخته و اقدام به ساخت پرسشنامه‌های آنلاین کنند.

حسینخان، استفاده از تصاویر پس‌زمینه دلخواه و همچنین افزودن توضیحات ابتدایی و انتهایی نظرسنجی با یوچک امکان‌پذیر دانست و یادآور شد: سفارشی‌سازی فرم‌های نظرسنجی و پرسشنامه‌ها، طراحی سؤالات شرطی در پرسشنامه، سؤالات ماتریسی، اولویت‌بندی، ایموجی و احراز هویت پاسخ‌دهندگان از دیگر مزیت‌های این نرم‌افزار هستند.

به گفته وی این نرم‌افزار بستری مناسب برای سازمان‌هایی است که به‌منظور نظرسنجی از کارکنان خود، به دنبال ابزاری برای جمع‌آوری اطلاعات و محرمانه ماندن مشخصات افراد پاسخ‌دهنده هستند. با استفاده از این پلتفرم می‌توان به بررسی و ارزیابی عملکرد کارکنان خود، از زبان ارباب‌رجوع و مشتریان پرداخت.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست‌جمهوری، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان بررسی رضایت کارکنان از برنامه‌های مختلف منابع انسانی را از دیگر کار کردهای این نرم افزار عنوان کرد و یادآور شد: بر این اساس می‌توان پرسشنامه موردنظر خود را طراحی و آن را در قالب لینک برای کارکنان ارسال و میزان رضایت کارکنان خود را بررسی کرد، این قابلیت‌ها به برنامه‌ریزی بهتر و بهبود عملکرد منابع انسانی کمک می‌کند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: نظرسنجی ، پلت‌فرم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نظرسنجی پلت فرم نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۱۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!

نتایج رصد و نظرسنجی های مختلف درباره میزان رویکرد مردم به سریال های نوروزی هشدار نگران کننده ای را به صدا درآورده است.   به گزارش خبرآنلاین، براساس این نظرسنجی سریال زیرخاکی ۱۹/۸۶ درصد مخاطب داشته و سریال رستگاری تنها موفق به جذب ۷/۳۴ درصد از مخاطبان صدا و سیما شده است. سریال هفت سر اژدها نیز ۱۸/۱۶ درصد مخاطب داشته است! نکته مهم و قابل تامل در این نظرسنجی این است که ۵۴/۶۴ درصد مردم اصلا این ۳ سریال را ندیده اند.   به عبارت دیگر، صداوسیما علی رغم تدارک ویژه و پرهزینه شب عید و ماه مبارک، هنوز نتوانسته مخاطبان گذشته خود را پیدا کند. این ارقام نشان می دهد که صداوسیما همچنان دچار ریزش مخاطب بوده و طرح های تحول مدیران این سازمان نیز موفقیتی در پی نداشته است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب
  • ۴۰۰برنامه هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم
  • عرضه اینترنتی دارو کلید خورد | اطلاعات بیماران در اختیار پلتفرم‌ها قرار می‌گیرد؟
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم