Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، پنجاه و نهمین جلسه هیات امنای دانشگاه تربیت مدرس با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و رئیس شورایعالی انقلاب فرهنگی تشکیل شد.

در این جلسه که وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز حضور داشت، فرهاد دانشجو رئیس این دانشگاه گزارشی از روند فعالیت‌ها و موفقیت‌های آموزشی و پژوهشی و نیازهای این دانشگاه برای ایفای نقش بهتر در عرصه‌های مختلف آموزشی و پژوهشی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه رئیس جمهور با اشاره به جایگاه مهم دانشگاه تربیت مدرس در عرصه آموزش، بر لزوم استفاده بهتر از ظرفیت‌های این دانشگاه در جهت تربیت استادان فرهیخته و مجرب در زمینه آموزش و پژوهش تاکید کرد و گفت: تلاش کنید دانشگاه تربیت مدرس در کنار فعالیت‌های معمول خود، به قطب تربیت استاد و مدرس در کشور تبدیل شود. دانشگاه تربیت مدرس این ظرفیت را دارد که منویات مقام معظم رهبری در زمینه تربیت استادانی با سعه صدر، دارای روحیه انقلابی و برخوردار از توانایی‌های علمی بالا را به طور کامل محقق کند.

رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: دانشگاه تربیت مدرس این ظرفیت را دارد که منویات مقام معظم رهبری در زمینه تربیت استادانی با سعه صدر، دارای روحیه انقلابی و برخوردار از توانایی‌های علمی بالا را به طور کامل محقق کند.

رئیسی بر لزوم حمایت همه دستگاه‌های مسوول از جمله نهادهای مالی از فعالیت‌های توسعه‌ای دانشگاه‌ها تاکید کرد.

تعیین اعضای کمیسیون دائمی هیات امنا و پارک علم و فناوری، تاسیس پردیس بین‌الملل دانشگاه در منطقه آزاد اروند، تایید گزارش حسابرسی دانشگاه و تاسیس سازمان توسعه و سرمایه‌گذاری دانشگاه تربیت مدرس از جمله مصوبات پنجاه و نهمین جلسه هیات امنا با حضور رئیس جمهور بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرهاد دانشجو دانشگاه تربیت مدرس دانشگاه تربیت مدرس رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۱۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است

سیدمحمد حسینی روز دوشنبه پس از حضور در مراسم روز ملی خلیج فارس در پاسخ به پرسش ایرنا در این باره افزود: قوانین متفرقه و پراکنده ای برای ایرنیان خارج از کشور وجود دارد که دولت در حال متمرکز کردن این قوانین است.

وی تاکید کرد: شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور نیز فعال تر از گذشته در حال کار در این حوزه است و رییس جمهور در این زمینه اهتمام ویژه دارد.

حسینی توضیح داد: مسائل و ابهاماتی درباره این افراد وجود دارد که از جمله آنها می توان به تابعیت کودکان ایرانیانی که در خارج از کشور به دنیا می آیند اشاره کرد که این مباحث در کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت مطرح شده است که به صحن دولت می آید و سپس به صورت لایحه تقدیم مجلس می شود.

وی یادآور شد: برای هنرمندان و فعالان فرهنگی خارج از کشور نیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعال است و زمینه برای بازگشت و کار آنان وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس
  • حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است
  • استفاده از ظرفیت بی‌نظیر دانشگاه آزاد در زمینه علم و فناوری برای توسعه شهری
  • رشد ۴۱ درصدی صدور مجوز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • ایجاد تبادل آخرین تجارت حوزه صادرات کشور با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • رئیس جمهور: آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • پارک علم و فناوری تربیت‌مدرس هاب بین‌المللی تعاملات علمی با کشورهای دیگر