Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا، رییس اداره تعزیرات حکومتی کیش گفت: مطابق مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور، رعایت سقف پانزده درصد افزایش اجاره بها جهت تمدید اجاره سالیانه در جزیره کیش  برای کلیه مشاورین املاک در تنظیم اجاره نامه الزامی است.
حسین طالبی اضافه کرد: در صورت مشاهده و اعلام  شکایات در این خصوص با متخلفین  مطابق مقررات برخورد قانونی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه براساس قانون تعزیرات حکومتی مصوب ۱۳۶۷ و قانون نظام صنفی مصوب ۱۳۹۲  و مصوبه اخیر ستاد تنظیم بازار کشور تخلف از این دستور قابل رسیدگی است یادآور شد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده تخلف جهت طرح شکایت های کتبی خود به محل اداره تعزیرات حکومتی واقع در بلوار فردوس جنب مرکز توسعه سلامت مراجعه کنند.
وی یادآور شد: همچنین می توانند جهت طرح شکایات با شماره تلفن ۰۷۶۴۴۴۷۲۲۱۶ در ساعات اداری تماس بگیرند.

توقیف خودروی حادثه ساز و متخلف در کیش
رییس پلیس راهور کیش گفت: پس از دریافت گزارش‌های مردمی از طریق سامانه ۱۲۰ پلیس راهور کیش مبنی بر بروز تخلف حادثه ساز از سوی سرنشینان خودروی پژو، پرونده در دستور کار واحد گشت نامحسوس پلیس راهور قرار گرفت.
سرهنگ مهدی توانگر افزود: ساکنان جزیره کیش تصاویر تخلف خودروی پژو را از طریق رسانه‌ها به پلیس ارسال و پس از اعلام به مالک خودرو، اعمال قانون انجام و خودروی پژو توقیف و روانه پارکینگ شد.
وی با بیان اینکه هیجان کاذب جوانان در بعضی از موارد باعث ایجاد خسارات جبران ناپذیر جانی می‌شود، افزود: جغرافیای گردشگری جزیره کیش اینگونه بداخلاقی‌های ترافیکی را نمی‌پذیرند.
سرهنگ توانگر از ساکنان جزیره کیش خواست، هرگونه تخلف راهنمایی و رانندگی را از طریق شماره ۱۲۰ به پلیس راهور اعلام کنند و این همکاری گام اول در حفظ فرهنگ ترافیک جزیره کیش است.

برچسب‌ها کیش نرخ اجاره بها پلیس راهور ناجا جزیره کیش هرمزگان سازمان تعزیرات حکومتی گرانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش نرخ اجاره بها پلیس راهور ناجا کیش نرخ اجاره بها پلیس راهور ناجا جزیره کیش هرمزگان سازمان تعزیرات حکومتی گرانی تعزیرات حکومتی پلیس راهور جزیره کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۱۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام محسنی مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: پرونده عرضه خارج از شبکه ۹ هزار و ۴۷۱ حلقه لاستیک یارانه‌ای به ارزش ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جزای نقدی برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

محسنی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جریمه برای برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار لاستیک فروشی، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6096945

دیگر خبرها

  • مجازات ۸۴۰ میلیون ریالی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی در اشنویه
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه
  • جریمه ۸۷ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهدات ارزی
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • ثبت ۲۵۵ هزار تقاضا در سامانه خودنویس طی ۱۱ ماه
  • سامانه خودنویس آرامش را به بازار اجاره مسکن تزریق کرد