Web Analytics Made Easy - Statcounter

فخرالدین اسدی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه مسابقات ورزش قهرمانی دانش‌آموزان کشور بعد از ۲ سال وقفه به دلیل شیوع کرونا، امسال با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد، افزود: در این دوره از مسابقات یک‌هزار ورزشکار دانش‌آموز مقطع متوسطه اول در ۲ رشته شطرنج و دوومیدانی با هم رقابت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مرحله کشوری مسابقات دختران دانش‌آموزان متوسطه اول از  ۲۲ تا ۲۷ مردادماه و پسران از ۲۹ مرداد تا چهارم شهریورماه در شهرکرد برگزار می‌شود.

اسدی افزود: در راستای ایجاد تحرک و پویایی بین فرهنگیان نیز دستورالعمل برگزاری مسابقات ورزش فرهنگیان در سطح استان به مدارس ابلاغ شده و مرحله استانی این دوره از مسابقات در ۱۵ خردادماه در سطح استان برگزار خواهد شد و نفرات برتر استانی نیز در مسابقات کشوری شرکت خواهند کرد.

وی  اظهار داشت: مسابقات ورزشی فرهنگیان در رشته‌های فوتسال زیر ۴۰ سال و بالای ۴۰ سال، والیبال، تنیس روی میز و  بدمینتون برگزار می‌شود.

اسدی با اشاره به اهمیت توسعه ورزش بین خانواده‌ها، از اجرای طرح ورزش و بازی کودکان و اولیاء در سالجاری در ۱۷ منطقه آموزشی استان خبر داد و گفت: در این طرح ورزش مادر و دختر و پدر و پسر در فضاهای ورزی مدارس مد نظر است و با مشارکت اولیاء دانش‌آموزان مسابقات منطقه‌ای، استانی و کشوری ورزش اولیا و فرزندان برگزار خواهد شد.

چهارمحال و بختیاری دارای ۲۲۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.

برچسب‌ها معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری وزارت ورزش و جوانان معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری وزارت ورزش و جوانان مسابقات ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۱۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با برتری برابر تیم چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش‌آموزان جهان راه یافت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان در صربستان، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شکست تیم‌های آلمان، بلژیک، هلند و ایتالیا به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته بود امروز(شنبه ۸ اردیبهشت) و در مرحله نیمه نهایی به مصاف چین تایپه رفت و با شکست این تیم راهی فینال رقابت‌های والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان فردا(یک‌شنبه) ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف تیم آلمان می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • جنگل فندقلو میزبان گردشگران و اردوهای دانش آموزی
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد