Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@14:52:24 GMT

شریفات: چندسال قهرمانی حق پرسپولیس بود، امسال حق استقلال

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۲۰۳۵

کاپیتان آلومینیوم اراک درباره زدن تونل افتخار برای استقلالی‌ها توضیح داد.

به گزارش تابناک ورزشی، استقلال و آلومینیوم پنج‌شنبه شب در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال به تساوی بدون گل رسیدند. اسماعیل شریفات، کاپیتان آلومینیوم اراک پس از این بازی اظهار کرد: به نظرم حق استقلال قهرمانی بود و از روز اول نظم خاصی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مدیریت تا کادر فنی و بازیکنان به دنبال قهرمانی بودند. اگر تعصبی صحبت نکنیم، سال‌های پیش حق پرسپولیس بود اما امسال نباید حرفی برای قهرمانی بزند. این قهرمانی مبارک هواداران و بازیکنان و کادر فنی استقلال باشد.

او درباره تونل افتخار آلومینیومی‌ها برای استقلال به مناسبت قهرمانی‌ این تیم در لیگ برتر گفت: باشگاه و سید (رحمتی) صلاح دیدند که چنین کاری انجام بدهیم. من هم کاپیتان باشگاه بودم و باید تابع باشگاه بود که چنین کار فرهنگی‌ای را انجام داد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: یارانه ارز 4200 تومانی آیت الله فاطمی نیا سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران اسماعیل شریفات استقلال قهرمانی پرسپولیس یارانه ارز 4200 تومانی آیت الله فاطمی نیا سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۲۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی از ساعت 18:15 امشب در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود و بازی سختی را مقابل شاگردان سید مجتبی حسینی خواهد داشت که یک چالش بزرگ برای شاگردان اوسمار در این سفر وجود دارد.

بازیکنان پرسپولیس قرار بود با پرواز اختصاصی و مشابه با اتفاقی که برای استقلال رقم خورد، از تهران راهی اراک شوند و آماده دیدار برابر آلومینیوم شوند، اما پرواز آنها لغو شد تا دوباره با دو دستگاه اتوبوس به این شهر سفر کنند و حدود 4 ساعت در راه باشند.

سفر 4 ساعته بازیکنان پرسپولیس با اتوبوس که پس از تمرین دیروز برای آنها در نظر گرفته شد و کاری کرد حدود ساعت 8 شب به اراک برسند و در هتل محل اقامت خود استقرار پیدا کنند، می‌تواند جدی‌ترین چالش برای سرخ پوشان در دیدار مقابل آلومینیوم باشد، چراکه خستگی راه ممکن است روی عملکردشان تاثیر بگذارد.

بازیکنان پرسپولیس در آخرین سفر خود به اراک برای نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر که مقابل آلومینیوم شکست خوردند هم با اتوبوس به اراک رفته بودند که دوباره این اتفاق برای آنها رخ داد.

دیگر خبرها

  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند