Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@16:02:19 GMT

امیرحسین زارع به مسابقات قزاقستان می رسد؟

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۲۰۷۸

حضور امیرحسین زارع در مسابقات قزاقستان در هاله ای از ابهام قرار دارد

وضعیت مصدومیت آزادکار سنگین‌وزن کشورمان برای اعزام به مسابقات قزاقستان در این هفته بررسی خواهد شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با تعداد محدودی از ورزشکاران از روز جمعه آغاز شد که 3 مدال‌آور کشورمان خود را برای مسابقات رنکینگ‌دار قزاقستان آماده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرحسین زارع دارنده مدال طلای سنگین‌وزن جهان که یکی از آزادکاران اعزامی کشورمان به مسابقات جهانی است از ناحیه پا دچار مصدومیت شده و اعزام او به قزاقستان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. قرار است کادر فنی در یکی دو روز آینده وضعیت این کشتی‌گیر را در اردوی آخر بررسی کند و در صورتی که زارع شرایط مطلوبی داشته باشد به مسابقات اعزام خواهد شد.

در صورتی که زارع نتواند تیم ملی کشورمان را همراهی کند، کاروان کشتی آزاد با حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور در این مسابقات شرکت خواهد کرد. بعد از مسابقات جهانی 2021 نروژ، این نخستین رویدادی است که مدال‌آوران جهانی و المپیک قرار است در آن شرکت کنند.

رحمان عموزاد، یونس امامی، حسن یزدانی،‌ کامران قاسم پور، امیرحسین فیروزپور و امیرحسین زارع نفرات دعوت‌شده به این مرحله از اردو هستند که روزهای 30 اردیبهشت تا 10 خرداد برگزار می‌شود. رقابت‌های بین‌المللی کشتی رنکینگ اتحادیه جهانی جام بولات تورلیخانوف روزهای 12 تا 15 خردادماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد.

اخبار داغ 

رکنا برگشت اکوادور، دومین حریف تدارکاتی ایران در کانادا علی علیپور به ژیل ویسنته پرتغال پیوست / رسمی لوکا مودریچ: سخت ترین کامبک رئال مادرید؟ دیدار مقابل منچسترسیتی تبریک بایرن مونیخ، یوونتوس و بارسلونا به آینتراخت فرانکفورت

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۲۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از پهلوانان و قهرمانان نباید کم‌رنگ شود

استاندار اردبیل گفت: قدردانی از زحمات و افتخارآفرینی پهلوانان و قهرمانان ایران در رشته‌های مختلف همچون کشتی نباید فراموش و کم‌رنگ شود و تقدیر از پهلوانان و قهرمانان وظیفه‌ای همگانی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سیدحامد عاملی در آئین افتتاحیه مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی که به‌میزبانی اردبیل برگزار می‌شود، اظهار کرد: پهلوانان و قهرمانان اردبیلی بسیاری در رشته‌های مختلف اعم از کشتی، همچون رحیم علی‌آبادی، احد پازاج و افشین بیابان‌گرد با افتخارات بین‌المللی برای کشورمان عزت و سربلندی به ارمغان آورده‌اند.

وی افزود: تقدیر و قدردانی از زحمات و افتخارآفرینی پهلوانان و قهرمانان کشورمان در رشته‌های مختلف همچون کشتی نباید فراموش و کم‌رنگ شود و این وظیفه‌ای همگانی محسوب می‌شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: سال گذشته جمعی از اهالی استان اردبیل با مقام معظم رهبری دیدار داشتند که رهبر انقلاب در آن دیدار فرمودند که اردبیل و خاندان صفوی در انسجام‌بخشی و هویت ملی و در ترویج مذهب حسینی در ایران نقش بسیار ویژه‌ای را ایفا کرده‌اند.

عاملی ادامه داد: خاندان صفوی در زمان حکومت خود اقدامات بسیار اساسی در حوزه هویت ایرانی، حفظ و حراست از خاک کشورمان، مذهب، معماری، اقتصاد و… انجام دادند که فراموش‌نشدنی است و در همین راستا راه‌اندازی جام صفوی یکی از روش‌های تبیین خدمات صفویه و اردبیل به ایران است.

وی بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم جهت توسعه زیرساخت‌های رشته کشتی در سطح استان اردبیل در دستور کار است تا ظرفیت‌های موجود رشته کشتی استان احیا شود.

کد خبر 748011

دیگر خبرها

  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • مردی که «کمجان» را زنده کرد/ دیدار با سیروس زارع که زندگی‌اش را وقف نجات یکی از تالاب‌های کشورمان کرده است
  • تنیسورهای کمتر از ۱۲ سال ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • قدردانی از پهلوانان و قهرمانان نباید کم‌رنگ شود
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌