Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا جلیلوند روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با توجه به استمرار آموزش حضوری دانش آموزان در سال تحصیلی جاری و تدریس تمام محتوای کتب درسی، ارزشیابی پیشرفت تحصیلی نوبت دوم تمامی دوره های تحصیلی به شیوه حضوری برگزار می شود
وی اظهار داشت: سؤالات امتحانات نهایی پایه دوازدهم مدارس روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد شاخه نظری در نوبت خرداد ماه سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ مطابق زمان بندی تعیین شده توسط سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی بدون حذفیات به صورت ستادی و متمرکز توسط مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی طراحی و بصورت الکترونیکی به حوزه های امتحانی ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
جلیلوند تصریح کرد : برنامه امتحانات نهایی نیز جهت اجرا به نواحی و مناطق ۱۴گانه استان ابلاغ شده و  امتحانات از اول  تا ۲۸ خرداد ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی شامل گندزدایی و ضد عفونی فضا و تجهیزات حوزه ها با تهویه هوای مناسب،مورد تاکید قرار گرفته است.
رییس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی استان قزوین افزود:  انتظار است اولیای گرامی با فراهم نمودن شرایط مناسب در ایام باقیمانده سال تحصیلی در به ثمر رساندن تلاش فرزندانشان و خدمات آموزشی و پرورشی مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ همکاری و همراهی بیشتری داشته باشند.
جلیلوند در خصوص حضور دانش آموزان مبتلا یا مشکوک به بیماری کرونا در حوزه‌های امتحانی گفت: این دانش آموزان در محلی مجزا (قرنطینه) که برای همین منظور در همان حوزه برگزاری امتحانات پیش بینی و تجهیز شده است، با حضور مراقبین، در امتحانات شرکت می کنند و از این بابت هم نگرانی وجود ندارد.
وی تاکید کرد: ارزشیابی پایانی پایه نهم مدارس روزانه ،بزرگسالان و داوطلبان آزاد با طراحی سوالات هماهنگ استانی و اجرای مدرسه ای  در بازه زمانی اول تا ۲۳ خرداد ماه برگزار خواهد شد و همچنین طراحی سوالات دانش آموزان بزرگسال و داوطلبان آزاد پایه ششم به صورت هماهنگ منطقه ای خواهد بود.
در ادامه جلیلوند از دانش آموزان خواست با برنامه ریزی و پشتکار از فرصت باقی مانده تا امتحانات نوبت دوم به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.
استان قزوین دارای ۲۵۳ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است. 

برچسب‌ها مدارس امتحانات نهایی استان قزوین دانش‌آموزان محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس امتحانات نهایی استان قزوین مدارس امتحانات نهایی استان قزوین دانش آموزان محدودیت های کرونا امتحانات نهایی دانش آموزان سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۲۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دانش‌آموزان پایه دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی تا ششم شهریور فرصت دارند، برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.
از ۱۵۵ میلیون جلد کتاب درسی سال تحصیلی آینده ۸۰ میلیون جلد چاپ شده است.
ثبت سفارش از سه سامانه my.gov.ir، my.medu.ir و یا irtextbook.ir امکان پذیر است.
ثبت سفارش کتاب‌های پایه اول، هفتم و دهم از دهم تیر شروع می‌شود.

دیگر خبرها

  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود
  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • برگزاری امتحانات نهایی در ۵۰ حوزه امتحانی در سمنان
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید اعلام شد
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند