Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضیا عربشاهی معتقد است درگیری ها روز گذشته تقصیر امید عالیشاه بوده است

ضیا عربشاهی از کادرفنی پرسپولیس انتقاد کرده است.

به گزارش طرفداری، ضیا عربشاهی درباره ارزیابی‌اش از بازی پرسپولیس و تراکتور به میزان گفت:

بازی خیلی درگیرانه بود. تراکتور با سیستم ۴-۱-۴-۱ بازی می‌کرد و پرسپولیس هم با حضور حامد پاکدل و تمیروف ازبکستانی با ۲ مهاجم بازی می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنگ بیشتر در میانه میدان بود و همین امر موجب شده بود تا بازی بیشتر حالت فیزیکی به خود بگیرد. به نظرم خطر خاصی روی دروازه‌ها نبود و عجیب‌تر اینکه هیچ حرکت تیمی و تاکتیکی صورت نگرفت که بگوییم واقعاً فوتبال زیبایی شاهد باشیم.

وی افزود:

واقعاً متاسفم که پرسپولیس یک بازی بی برنامه، سردرگم و بدون هدف مقابل تراکتور انجام داد. واقعاً به عنوان یک پیشکسوت تعجب می‌کنم چرا باید چنین بازی کسل کننده و سردی را از سوی تیمی که ۵ سال متوالی قهرمان لیگ شده شاهد باشیم.

عربشاهی تاکید کرد:

آقای جنتلمن در این مدت و از جمله این فصل چه بلایی سر تیم آورده‌ای که بازیکنان آنقدر بی‌انگیزه شده‌اند و از لحاظ روحی روانی هم در وضعیت خوبی قرار ندارند؟ واقعاً جای تأسف دارد برای کارناشناسی که در برنامه زنده تلویزیونی خیلی راحت از کسانی ایراد می‌گیرد که بالای ۱۰ سال در این تیم با جان و دل بازی کرده‌اند و دارای تمام مدارک روز دنیا هم هستند. ای کاش اگر انتقادی صورت می‌گیرد سازنده باشد و دور از هرگونه غرض ورزی، اما شما که مدت کوتاهی در پرسپولیس حضور داشتی و ادعای پرسپولیسی بودن هم می‌کنی خیلی راحت از ما می‌گیری.

وی با اشاره به اینکه درگیری اصلاً نباید رخ می‌داد، تصریح کرد:

اگر هم تماشاگرنماها دست به پرتاب اشیا و سنگ کردند منِ بازیکن نباید جواب بی حرمتی آنها را به این شکل بدهم تا آنها رنجیده خاطر و عصبانی شوند؛ آن هم با این حرکت زشت و ناپسند. برایم جای سوال دارد آقای جنتلمن که کنار زمین ایستادی چرا نباید جلوی بازیکنان خودتان را بگیرید تا با انجام این کارهای مبتدیانه با آبروی تیمی به بزرگی پرسپولیس بازی نکنند. تمام تقصیرات بر گردن عالیشاه است اگر چه طرفداران تراکتور هم در این میان بی تقصیر نیستند، اما عالیشاه می‌توانست عکس العملی از خودش نشان ندهد تا به این شکل جو متشنج نشود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد:

واقعا تأسف می‌خورم که مجری برنامه فوتبال برتر و کارشناس این برنامه یک طرفه قضاوت کنند و بازیکن تیم پرسپولیس را متهم کنند، اما جالب اینکه خیلی زود منکر شوند و حرف خودشان را در صدم ثانیه عوض کنند.

وی با اشاره به پیروزی پرگل تیم فوتبال سپاهان مقابل پدیده یادآور شد:

سپاهان با این برتری کار را برای پرسپولیس سخت کرد و امیدوارم که بازی اگر تکرار شد بازیکنان پرسپولیس بتوانند امتیازات کامل را جمع کنند تا در ۲ هفته پایانی به مشکل نخورند.

عربشاهی خاطر نشان کرد:

رضا درویش با حضور کوتاه مدت خودش در باشگاه پرسپولیس توانسته جو خوبی ایجاد کند و از لحاظ مالی تا حد ممکن نیازهای بازیکنان و کادرفنی را برآورده کند. امیدوارم که در آینده شاهد انسجام بیشتری از طرف مدیریت باشگاه برای پیشرفت بالاتر تیم بزرگ پرسپولیس باشیم.

اخبار داغ 

رکنا برگشت اکوادور، دومین حریف تدارکاتی ایران در کانادا علی علیپور به ژیل ویسنته پرتغال پیوست / رسمی لوکا مودریچ: سخت ترین کامبک رئال مادرید؟ دیدار مقابل منچسترسیتی تبریک بایرن مونیخ، یوونتوس و بارسلونا به آینتراخت فرانکفورت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ضیا عربشاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۲۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی؛ به این حیوان علاقه دارم!

آفتاب‌‌نیوز :

امید نورافکن پس از تساوی بدون گل سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار کرد: می‌توانستیم ببریم، اما حیف شد. می‌توانستیم قهرمان لیگ شویم. نمی‌توانم حسم را بگویم. باید بجنگیم تا هم بازی‌های لیگ را محکم‌تر برگزار کنیم و هم جام حذفی را که سخت است.

وی در ادامه افزود: بازی حساسی بود و همه این را می‌دانند. من هم صد درصد توان خودم را گذاشتم. امروز وظایفم دفاعی بود و نتوانستم موقعیت‌سازی کنم و از شوت‌هایم استفاده کنم. از خودم راضی بودم.

وی درباره انتشار یک عکس در صفحه شخصی‌اش و حاشیه ایجادشده پس از آن گفت: هر چه درباره خودم و تیمم می‌گذارم، برایم حاشیه می‌شود و آن‌ها را به شخص و جای دیگر نسبت می‌دهند. واقعاً عمدی وجود نداشت. من آن عکس را دوست داشتم و علاقه‌مند بودم. به ببر علاقه دارم.

نورافکن در واکنش به شعار‌ها علیه او در بازی امروز گفت: آن‌ها نیز از مردم هستند و شاید شرایط‌شان خوب نیست و دق دلی‌شان را بر سر من خالی می‌کنند.

بازیکن سپاهان عنوان کرد: در لیگ کمی فاصله ایجاد شده است. ما بازی با پیکان و همچنین سه امتیاز مقابل نساجی را از دست دادیم. واقعاً اتفاقات عجیب و غریبی برای سپاهان درست کردند. شما رسانه‌هایی هستید که مطمئناً باید از پرسپولیس و استقلال حمایت کنید و هیچ خُرده‌ای هم از شما گرفته نمی‌شود. اگر آن‌ها را کنار بگذاریم، سپاهان یکی دو سال است که واقعاً قهرمان لیگ است، اما باز هم همه می‌دانند که استقلال و پرسپولیس از سوی خبرنگاران و دولت‌مان باید حمایت شوند و این یک واقعیت است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی؛ به این حیوان علاقه دارم!
  • ترزیچ: با تمام وجود فینال ومبلی را می‌خواهیم
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • نورافکن:سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است
  • نورافکن: سپاهان دو سال است که قهرمان واقعی لیگ است
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • طعنه درویش به سپاهان و عالیشاه و نام جدید باشگاه
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • نورافکن: در ۲ سال گذشته سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است!
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم