Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@01:44:44 GMT

اقدام عجیب باشگاه شهداب پس از شکست

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۲۲۸۰

اقدام عجیب باشگاه شهداب پس از شکست

مسئولان تیم والیبال شهداب یزد پس از شکست این تیم مقابل سانتوری صحبت‌های سرمربی خود را سانسور کردند.

به گزارش مشرق، مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۲ پنج‌شنبه ۲۹ اردیبهشت با دیدار دو تیم مقاومت شهداب یزد و سانتوری ژاپن در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان علیرضا طلوع کیان در تیم شهداب در ست نخست این مسابقه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند، اما در سه ست بعدی با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۱ نتیجه را به حریف واگذار کردند تا از راه‌یابی به دیدار نهایی بازبمانند.

باشگاه شهداب یزد که در هفته‌های اخیر حواشی زیادی از جمله بازی با پرچم کشور امارات و کم توجهی به پرچم ایران و ... را به کارنامه خود اضافه کرده بود، در جدیدترین اقدامش تصمیم به سانسور حرف‌های سرمربی خود کرد. مسئولان این باشگاه که تمام اخبار مربوط به تیم خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند بعد از شکست مقابل نماینده ژاپن تصمیم گرفتند که تنها اظهارات بازیکنان را منتشر کرده و صحبت‌های علیرضا طلوع‌کیان، سرمربی خود در نشست خبری را سانسور کردند.

طلوع‌کیان در بخشی از صحبت‌های خود در نشست خبری ضمن تبریک به تیم ژاپن به دلیل بازی خوبش مقابل شهداب درباره شایعاتی که پیرامون اختلافش با باشگاه مطرح شده است، گفت: فردا بعد از بازی پاسخ این سئوال را می‌دهم.

به نظر می‌رسد این اظهارات طلوع‌کیان و اقدام عجیب مسئولان باشگاه شهداب نشانه‌هایی از تایید خبر اختلاف بین مدیران باشگاه و کادر فنی تیم قهرمان لیگ برتر محسوب می‌شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت مقاومت شهداب یزد علیرضا طلوع کیان سانتوری ژاپن خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت طلوع کیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در تمرینات پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست

ستاره قطری پرسپولیس با زدن یک پنالتی به سمت دروازه‌بان جوان پرسپولیس، باعث شکسته شدن هر دو دست این گلر شد. محمد گندمی دروازه‌بانی است که پس از درخشش در تیم‌های پایه، با تیم بزرگسالان تمرین می‌کند

گندمی به عبدالکریم حسن گفته بود حتما پنالتی او را مهار می‌کند و ستاره قطری هم در پاسخ به او گفت"من پنالتی را به وسط می‌زنم و تو فقط آن را بگیر". عبدالکریم حسن با قدرت پنالتی را به سمت دروازه گندمی شلیک کرد که باعث شد هر دو دست این دروازه‌بان از ناحیه مچ دچار شکستگی شود!

منبع: طرفداری

tags # عبدالکریم حسن سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • مشاوران رئیس فدراسیون والیبال معرفی شدند
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • (ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله
  • اتفاق عجیب در تمرینات پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • سقوط ین با اقدام بانک ژاپن