Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@13:40:40 GMT

تکرار ادعاهای ضد ایرانی وزیر دفاع آمریکا در حضور بن سلمان

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۲۳۳۳

تکرار ادعاهای ضد ایرانی وزیر دفاع آمریکا در حضور بن سلمان

«لوید آستین»، وزیر دفاع آمریکا روز پنجشنبه در حضور «خالد بن سلمان»، معاون وزیر دفاع عربستان سعودی به تکرار ادعاهای ضد ایرانی پرداخت.

وزیر دفاع آمریکا در این دیدار که در واشنگتن انجام شد گفت کشورش با عربستان سعودی درباره «فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده ایران» در منطقه هم‌نظر است.

وزیر دفاع آمریکا همچنین گفت: «آمریکا به شراکت قوی با عربستان سعودی متعهد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

ساعاتی قبل‌تر «خالد بن سلمان» اعلام کرده بود که به دستور «محمد بن سلمان» ولی‌عهد عربستان سعودی با «لوید آستین» دیدار و درباره شراکت و همکاری نظامی بین دو کشور گفت‌وگو کرده است.

خالد بن سلمان در توییتی نوشت: «من بنا به دستور ولیعهد محمد بن‌سلمان با لوید آستین برای بررسی شراکت سعودی-آمریکایی و همکاری نظامی استراتژیک مستمر بین دو کشور دوست ملاقات کردم.»

منابع خبری بعد از ظهر سه‌شنبه گذشته از سفر معاون وزارت دفاع عربستان سعودی به آمریکا برای دیدار با مقام‌های ارشد پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) خبر دادند.

 به گفته منابع آگاه، پیش از سفر «جو بایدن» به خاورمیانه در خاتمه ماه ژوئن، ایالات متحده در پی توسعه روابط با عربستان برآمده است.

سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در این زمینه گفته بود که شاهزاده خالد در راس هیاتی بلندپایه برای حضور در «کمیته برنامه ریزی مشترک راهبردی آمریکا-عربستان»  به آمریکا سفر می‌کند./فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر دفاع آمریکا وزیر دفاع آمریکا عربستان سعودی بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۲۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره‌ای به مدت چند ساعت بوده است.

به گزارش «عربی ۲۱»، ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد