Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-27@10:22:49 GMT

رئیسی: تصمیمات دولت به نفع مردم خواهد بود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۲۳۵۲

رئیسی: تصمیمات دولت به نفع مردم خواهد بود



رئیس جمهور گفت: آذربایجان غربی نمونه کاملی از فرهنگ، تاریخ و تمدن ایران اسلامی است که تمام اقوام از ترک و سنی در کنار هم یکدیگر زندگی می‌کنند.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله‌ سید‌ابراهیم رئیسی‌ رئیس‌جمهور صبح امروز جمعه در بدو ورود به آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران ضمن اداری احترام به شهدا، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا در استان اظهار داشت: آذربایجان غربی نمونه کاملی از مجموعه فرهنگی تاریخی و تمدنی برای مردم ایران است که تمام اقوام از ترک و سنی در کنار هم یکدیگر زندگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همزیستی مسالمت‌آمیز اقوام و ادیان مختلف در آذربایجان‌غربی نماد کاملی از فرهنگ و تاریخ غنی ایران اسلامی است، افزود: رشادت‌های این استان در دوران مختلف از جمله دفاع مقدس و انقلاب اسلامی نشانه استواری و پایداری آن است و باید قدردان این رشادت‌ها باشیم.

رئیس جمهور عنوان کرد: تمام مسائل و مشکلات مبتلابه در آذربایجان‌غربی در جلسات کارشناسی و ‌متعدد در تهران بررسی شده و امروز در جریان سفر استانی به بررسی و رفع مشکلات و نیز اختصاص بودجه‌های مصوب شده خواهیم پرداخت.

وی ادامه داد: بخش کشاورزی، معدن و علمی در آذربایجان‌غربی دارای جایگاه ویژه است و بر همین مبنا تصمیمات ویژه و مهمی در این زمینه داریم.

‌رئیسی بیان داشت: مسائل احصاء شده استان در جلسات کارشناسی تهران، در اولویت بررسی و طرح هستند که امیدواریم به نفع مردم باشد.

وی با اشاره به حضور وزرا در شهرستان‌های مختلف آذربایجان‌غربی، گفت: این حضور در راستای تجمیع مشکلات و احصاء مسائل است و در نهایت در قالب جلسه شورای اداری نسبت به اعلام مصوبات اقدام خواهیم کرد.

رئیس جمهور در پایان اعلام کرد: تمامی مسئولان باید خود را موظف به اجرای مصوبات بدانند و به بهترین شکل این مصوبات را اجرایی کنند.

وی با عذرخواهی از مردم استان به خاطر نبود امکان دیدار با همه به علت شرایط کرونایی اظهار امیدواری کرد در سفرهای آتی از نزدیک با مردم دیدار داشته باشد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۲۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!

روزنامه دولت به انتقادات نسبت به اعطای مدرک دکترای افتخاری به رئیسی در پاکستان واکنش نشان داد.   اعطای دکترای افتخاری در پاکستان به ابراهیم رئیسی با حاشیه های متعددی روبرو شد. منتقدان، شان رئیس جمهور را بالاتر از آن دانستد که از یک داشگاه نامعتبر مدرک بگیرد و از سویی مدرک را معاون دانشگاه اعطا کند.     روزنامه ایران نوشت:   اهدای مدرک دکترای افتخاری به رئیس جمهور کشورمان در پاکستان، موجب بروز واکنش‌هایی در میان رسانه‌ها و فضای مجازی شد.   در همین رابطه ادعایی مطرح شد مبنی بر اینکه مدرک دکترای افتخاری، از سوی یک دانشگاه فرعی پاکستان و توسط معاون این دانشگاه به آیت‌الله رئیسی اهدا شده است.   این ادعا درحالی است که اولاً دانشگاه کراچی بزرگترین دانشگاه دولتی در پاکستان است؛ ثانیاً در مراسم اعطای این مدرک افتخاری «حکمران» ایالت سند پاکستان به عنوان رئیس هیأت امنای دانشگاه‌های کراچی حضور داشته است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد | مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • رییسی مطرح کرد؛کاهش نرخ بیکاری در کشور/ بر عهد خود با شما مردم باقی هستم
  • رئیس جمهور: مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • بارها گفته‌ام مخالف هرگونه رابطه ناسالم و پارتی‌بازی در همه ادارات هستیم
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • (ویدیو) کنایه واعظی به آمار‌های غلط دولت رئیسی؛ مردم بهترین قاضی هستند