Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@15:31:42 GMT

رونمایی از نسل جدید پهپاد مقاومت/ درگیری در جنوب الخلیل

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۲۴۵۹

رونمایی از نسل جدید پهپاد مقاومت/ درگیری در جنوب الخلیل

منابع محلی فلسطینی از درگیری بین جوانان فلسطینی با نیروهای اشغالگر در جنوب الخلیل خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، منافع فلسطینی صبح امروز  جمعه گزارش دادند گزارش دادند که بین جوانان فلسطینی و نیروهای اشغال در منطقه دورا در جنوب الخلیل درگیری رخ داده است .

این منابع به جزئیات بیشتر این درگیری اشاره ای نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر نیروهای اشغالگر اسرائیلی در حمله بامداد امروز  خود به کرانه باختری رود اردن 9 فلسطینی را اسیر کردند.

رونمایی از نسل جدید پهپاد

از سوی دیگر رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس از نسل جدید پهپادهای خود به اسم "الزواری" رونمایی کرد.

این پهباد که به نام شهید مهندس محمد الزواری ـ از مهندسان تونسی عضو گردان‌های قسام ـ نامگذاری شد، موفق به نفوذ به اراضی اشغالی و شناسایی و تصویربرداری از اهداف و مواضع دشمن صهیونیستی شد.

مانور نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال غزه

خبر دیگر اینکه، ارتش رژیم صهیونیستی از امروز جمعه مانور نظامی گسترده‌ای را در شمال نوار غزه به اجرا خواهد گذاشت.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که قرار است در جریان این مانور ایست بازرسی‌های سیاری در شمال نوار غزه ایجاد شود و نیروهای مختلف ارتش در این مانور مشارکت داشته باشند.

جهاد اسلامی: رژیم‌های عربی حتی یک تفنگ به فلسطینیان کمک نکردندخودزنی صهیونیست‌ها از ترس حزب‌الله/ پهپاد خودی اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار گرفتدرگیری میان نظامیان صهیونیست و فلسطینیان در نابلسبازداشت بیش از 60 فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست به قدس و کرانه باختری

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حماس فلسطین حماس فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۲۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی

منابع خبری فلسطین از شهادت دو جوان فلسطینی در غرب جنین واقع در کرانه باختری به دست نظامیان صهیونیست خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، منابع رسانه‌ای امروز شنبه از شهادت دو جوان فلسطینی به نام‌های «مصطفی عابد» و «احمد شواهنه» در غرب جنین واقع در کرانه باختری به دست نظامیان صهیونیست خبر داده و اعلام کردند که نیروهای ارتش اشغالگر یورش گسترده‌ای به مناطق مختلف کرانه باختری انجام دادند.

برخی منابع خبری از درگیری بین مبارزان فلسطینی با نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غرب شهر جنین واقع در کرانه باختری خبردادند.

رژیم اسرائیل از بیم اینکه کرانه باختری و قلب مقاومت در این بخش از فلسطین یعنی جنین، به صحنه مقابله جدی با این رژیم در میانه جنگ علیه غزه تبدیل شود، یورش به این منطقه طی این روزها را شدت بخشیده است.

.

کرانه باختری در چند ماه اخیر شاهد افزایش مقاومت شهروندان فلسطینی در برابر یورش‌های نظامیان صهیونیست و مبارزه مسلحانه مبارزان فلسطینی با صهیونیست‌ها است. این وضعیت سران سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی را به شدت نگران کرده است.

نهادهای فلسطینی همواره خواستار حمایت بین‌المللی از ملت مظلوم فلسطین شده و از دادگاه بین‌المللی کیفری خواسته‌اند تا تحقیقات درباره جنایات رژیم صهیونیستی را هرچه سریع‌تر آغاز کند.

جامعه بین‌المللی همچنان در قبال بازداشت اداری و دیگر اقدامات آپارتایدی رژیم صهیونیستی سکوت می‌کند و این به منزله چراغ سبز برای ادامه اشغال سرزمین‌های فلسطینی و نقض حقوق فلسطینیان است.

یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باخترییورش صهیونیست‌ها به خانه‌های فلسطینیان در کرانه باختری

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی
  • پرتاب ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقرهای نظامی صهیونیستی
  • شهادت ۲ فلسطینی در غرب جنین/ درگیری‌های مسلحانه مقاومت با اشغالگران در طولکرم
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی
  • صهیونیست‌ها به کرانه باختری حمله‌ور شدند
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • بمباران بامدادی مرکز و جنوب غزه/ ۹ فلسطینی به شهادت رسیدند