Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در بدو ورود به استان آذربایجان غربی در فرودگاه شهید باکری ارومیه و در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد ۱۲ هزار شهید استان آذربایجان غربی گفت: این استان نمونه کاملی از یک مجموعه فرهنگی، تاریخی و تمدنی برای ملت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس جمهور افزود: حقیقتا استان ‌آذربایجان غربی دارای افتخارات بسیاری است از جمله آنها حضور بسیار با معنا در دفاع مقدس و مرزبانی مثال زدنی است که مردم آذربایجان غربی همواره داشته‌اند.
دکتر رئیسی با اشاره به ظرفیت‌های متنوع استان آذربایجان غربی گفت: این استان به عنوان یکی از قطب‌های کشاورزی در کشور مطرح و از ظرفیت‌های زیادی در حوزه معدن برخوردار می‌باشد و علاوه بر اینها دارای مراکز دانشگاهی، علمی و نیروی انسانی کارآمد و تحصیلکرده نیز هست.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه پیش از سفر به استان اولویت‌ها و مسائل این منطقه شناسایی شده است، اظهار داشت: مسائل زیادی برای پیگیری در استان وجود دارد که در جلسات کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته است. در آخرین بخش سفر در شورای اداری مصوبات سفر اعلام خواهد شد تا مردم و اصحاب رسانه از آنها مطلع باشند و مدیران هم خود را پیگیر مسائل بدانند.
دکتر رئیسی در پایان با عذرخواهی از مردم استان برای عدم حضور در اجتماعات آنها به دلیل شرایط کرونایی تاکید کرد: انشاءالله در سفرهای آتی بتوانم در اجتماعات مردم حضور داشته باشم.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: رئیس جمهور آذربایجان غربی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۲۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه

با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه و تعدادی دیگر از مسئولان، یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.

این هتل با  ۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر احداث شده و دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد

با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی عملیات احداث هتل و تله‌کابین پیست اسکی خوشاکو ارومیه  آغاز شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در مراسم کلنگ‌زنی این پروژه اظهار کرد: این پروژه در راستای توسعه مسیر گردشگری سبز سرو_اشنویه اجرا می‌شود و دارای یک خط تله‌کابین به طول یک هزار و ۳۰۰ متر  و یک هتل با ۷۰ تخت اقامتی است که افتتاح این پروژه در توسعه گردشگری استان تاثیر مهمی خواهد داشت.
 
مرتضی صفری افزود: نزدیکی به مرز سرو و وجود جاذبه‌های تاریخی و گردشگری آبشارهای سوله‌دوکل و سلوک، پیست اسکی خوشاکو، آب گرم هفت‌آباد و ... از جمله ظرفیت‌های سیلوانا هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • تعطیلی اماکن تاریخی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان حضور یافت
  • اماکن تاریخی فارس در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل است
  • دیدار معلمان و فرهنگیان نمونه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • ۱۳ میلیون دلار برای القای تاریخچه ترور و کشتار به ایران و مذهب شیعه | جعل تاریخ در سریال حشاشین
  • معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز
  • وجود بیش از یکهزار و 800 اثر تاریخی ثبت ملی شده در آذربایجا‌ن‌غربی