Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@12:10:42 GMT

ریاست عمومی جوامع دینی و تخصصی تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۲۷۵۲

ریاست عمومی جوامع دینی و تخصصی تشکیل شد

مولوی عبدالباقی حقانی، سرپرست وزارت تحصیلات عالی در مراسم افتتاح تعمیر ریاست عمومی جوامع دینی و تخصصی گفت که این ریاست به زودی فعالیت اش را در بخش ارزیابی اسناد عالمان دینی و بخش تخصص آنان آغاز می کند.

سرپرست وزارت تحصیلات عالی در کابل برگزار شد، گفت که در پنج بخش تخصصات (تفسیر، حدیث، دعوت، فقه، قضا و بانک‌داری و اقتصاد اسلامی) از استادان امتحان گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قابل ذکر است که پس از افول دوره درخشان و طلایی دانشگاه کابل در چهل و چند سال پیش از امروز، کیفیت تحصیلات و تخصص گرایی در تحصیلات عالی کشور افت کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طالبان عالمان دینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۲۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس

در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر حمل بار عجیب با شرایطی خطرناک از سوی یک دستگاه تاکسی، سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی از شناسایی و احضار راننده خاطی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، بهنام پاکزاد؛ سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران اظهار کرد: طی چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی در حال انتشار است که در آن یک دستگاه تاکسی اقدام به حمل بار می‌کند‌. این در حالی‌ است که شخصی هم روی سقف این خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از موضوع مشخص شد این ماجرا در تونل امیرکبیر اتفاق افتاده، از این رو راننده متخلف شناسایی شد و ضمن پذیرفتن اشتباه، از این اقدام اظهار ندامت و پشیمانی کرد.

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است، خاطرنشان کرد: راننده متخلف جهت رسیدگی به این پرونده به هیئت انضباطی معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • اگر حکومت دینی برپا نمی‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟
  • آمار داوطلبان پسر کنکور اعلام شد/ چرا دهه هشتادی حال دانشگاه رفتن ندارند؟
  • قهر پسران دهه هشتادی با دانشگاه
  • تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی