Web Analytics Made Easy - Statcounter

این محموله قرار است اواخر هفته جاری در جنوب چین برای پر کردن ذخایر استراتژیک، تخلیه شود و سومین محموله بزرگی است که از ماه دسامبر، از ایران وارد می شود.

این محموله توسط یک نفتکش متعلق به شرکت ملی نفتکش ایران حمل می شود که نشان می دهد به صورت رسمی به عنوان خرید نفت ایران توسط چین ثبت خواهد شد.

طبق گزارش رویترز، چین رسما تمامی واردات نفت از ایران را ثبت نمی کند و برآورد می شود واردات غیررسمی نفت از ایران به چین، حدود هفت درصد از کل واردات نفت این کشور را تشکیل می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه وال استریت ژورنال گزارش کرده که صادرات نفت ایران در سه ماه نخست سال میلادی جاری به ۸۷۰ هزار بشکه در روز افزایش یافت که ۳۰ درصد رشد در مقایسه با صادرات سال ۲۰۲۱ داشته است.

بر اساس گزارش اویل پرایس، یک تحلیلگر شرکت کپلر به وال استریت ژورنال گفت: انتظار نمی رود چین به دلیل خرید نفت ایران، هدف تحریمهای ثانویه آمریکا قرار گیرد زیرا واشنگتن کاملا سرگرم روسیه شده است.

223227

کد خبر 1632903

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نفت قیمت نفت صادرات نفت نفت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۲۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات گیوه

کد تعرفه اختصاصی برای صادرات گیوه در کتاب مقررات صادرات و واردات سال ۱۴۰۳ ایجاد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اختصاص کد تعرفه ملی برای انواع محصولات صنایع دستی، تدقیق در احصای آمار صادرات این محصول را به دنبال دارد و موجب افزایش دقت در برنامه‌ریزی‌ها، سیاست‌گذاری‌ها و هدف گذاری‌ها در حوزه صادرات صنایع دستی می‌شود.

با توجه به آمار بالای صادرات گیوه به ویژه از مناطق غربی کشور و با پیگیری‌های انجام شده توسط اداره کل بازاریابی و تجاری‌سازی معاونت صنایع‌دستی،‌ کد تعرفه اختصاصی با شرح «گیوه با رویه و زیره از جنس منسوج» در کتاب مقررات صادرات و واردات سال 1403 ایجاد شد.

حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران

صادرکنندگان از این پس،‌ می‌تواندد کالای مذکور را با کد تعرفه اختصاصی آن در گمرک اظهار کنند.

انتهای پیام/ 

 

دیگر خبرها

  • ترکیه تجارت با اسرائیل را به طور کامل متوقف کرد
  • ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات «گیوه»
  • ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات گیوه
  • آمار هولناک تلفات جاده‌ای/ زخم کیفیت خودروهای داخل درمان نمی‌شود؟
  • نیاز چین به کالاهای کشاورزی و نفتی/ چینی‌ها به دنبال کالای باکیفیت هستند
  • همدان زیرساخت‌های خوبی برای مبادلات تجاری با روسیه دارد
  • اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد جدید می‌خرد
  • آمریکا واردات اورانیوم روسیه را ممنوع کرد
  • صادرات ۶.۲ میلیارد دلاری کشاورزی در ۱۴۰۲/ واردات گندم نصف شد
  • واکنش روسیه به مخالفت واشنگتن با تحقیقات دادگاه لاهه در مورد اسرائیل