Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@10:46:20 GMT

وزیر کشور از پروژه کمربندی دوم ارومیه بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۲۸۷۰

وزیر کشور از پروژه کمربندی دوم ارومیه بازدید کرد

گروه استان‌ها - وزیر کشور با همراهی مسئولان استانی و شهرستانی، از مراحل ساخت پروژه کمربندی دوم ارومیه بازدید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، احمد وحیدی صبح امروز در جریان بیست و یکمین سفر استانی هیات دولت در آذربایجان‌غربی، پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس در باغ رضوان ارومیه، با همراهی تعدادی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی، از پروژه در دست احداث کمربندی دوم ارومیه بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این بازدید، ضمن بررسی مسائل و مشکلات پیش روی این طرح، در جریان آخرین وضعیت ساخت و نیز پیشرفت آن قرار گرفت.

وزیر کشور همچنین دستورات لازم در خصوص تسریع در روند اجرای پروژه و نیز بهبود روند اجرا را صادر کرد.

بیست‌و‌یکمین سفر استانی دولت| بازدید هوایی رئیس جمهور از آخرین وضعیت دریاچه ارومیه‌/ رئیسی به ‌سد کانی‌سیب می‌رودرئیس جمهور وارد استان آذربایجان غربی شد + برنامه‌ها و تصاویر

پروژه کمربندی دوم ارومیه جزو طرح‌های عمرانی عظیم شهری است که به دلیل برخی مسائل از حمله مشکلات مالی و تخلفات در دوره قلبی شهرداری ارومیه، با کندی اجرا مواجه شده است.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی آذربایجان غربی کمربندی دوم ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۲۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان در جلسه بررسی مسائل و مشکلات پروژه‌های جزیره هرمز به ریاست مهدی دوستی استاندار هرمزگان با حضور معاون عمرانی، مدیرکل دفتر فنی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد.

مهدی دوستی ضمن تاکید بر اهمیت نظارت مستمر بر روند اجرای پروژه‌ها، گفت: نباید مسائل نرم افزاری و سخت افزاری قابل حل پیشرفت پروژه‌ها را به تعویق بیاندازد و لازم است مدیران نظارت مستمری بر روند اجرایی داشته باشند.

وی افزود: در ادامه اقدامات شهری در جزیره هرمز، برنامه‌های طرح هادی و بازآفرینی شهری که افزایش زیرساخت‌های جدید تفریحی، آموزشی، بهداشتی و فرهنگی را در پی دارد، طبق زمانبندی انجام می‌شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به ظرفیت‌های تعریف شده برای توسعه دریا محور گفت: پایش پیشرفت پروژه‌های آغاز شده در هرمز بویژه توسعه بندر، نیروگاه برق، افزایش ظرفیت آب شرب و پروژه‌های مسکن ملی اهمیت بسیاری دارد چرا که تکمیل زیرساخت‌ها زمینه تعریف اقدامات جدید در جزیره را فراهم می‌کند.

کد خبر 6098238

دیگر خبرها

  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست
  • قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود
  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل
  • کسی احساس تکلیف کند در برابر مشکلات تسلیم نمی‌شود