Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهمترین عناوین و سرفصل‌های روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس را در بسته خبر ورزشی ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بسته خبر ورزشی امروز_ جمعه، سی‌ام اردیبهشت ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

تایمز:

* در حالی که پل پوگبا به صورت شخصی برای پیوستن به منچسترسیتی موافقت کرد اما به دلیل نگرانی از واکنش شدید هواداران منچستریونایتد، انتقال به ورزشگاه اتحاد را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* مهاجرت کارکنان ارشد در منچستر یونایتد برای تبدیل شدن به مهره‌ای کارآمد در لیگ دسته دوم در تیم زیر ۲۳ ساله‌های منچستر، با مربیگری نیل وود در این تیم شتاب گرفته است.

باشگاه‌های وستهم، ساوتهمپتون، برنتفورد و بورنموث پس از ابراز علاقه به وینگر زیر ۲۱ سال انگلیسی، که تنها یک سال از قرارداد فعلیش باقی مانده است، برای جذب کین لوئیس پاتر، وینگر هال سیتی، در حال مبارزه چهارجانبه هستند.

* آث میلان، قبل از اینکه توجه خود را به خریدهای تابستانی معطوف کند و برای جذب دیووک اوریگی، مهاجم لیورپول، تلاش کند، سعی می‌کند کار خود را با قهرمانی در سری آ تکمیل کند.

* انتظار می‌رود ایو بیسوما، هافبک برایتون، در تابستان امسال با نزدیک شدن به آخرین سال قراردادش، این تیم را ترک کند، اما این امید وجود دارد که مارک کوکورلا با توجه به علاقه منچسترسیتی بتواند برای یک فصل دیگر در این تیم بماند.

* استون ویلا جیمز تارکوفسکی را به عنوان یک بازیکن آزاد برای تابستان برای تقویت خط دفاعی خود به دستور استیون جرارد زیر نظر دارد.

* منچستر یونایتد با اندی "بویل"، رئیس اجرایی برتر لیگ برتر، در خصوص معاون رئیس خود در لیگ برتر، صحبت کرده‌است. اما او در حال حاضر بر روی رادار استخدام کنندگان که برای باشگاه‌های رقیب کار می‌کنند، قرار دارد.

سان:

* سام جانستون، دروازه بان ملی پوش انگلیسی، پیش از پایان قراردادش با وست بروم که در ماه آینده به پایان می‌رسد، توسط پنج تیم لیگ برتری تاتنهام، نیوکاسل، وستهم، لستر و برایتون، برای جذب تحت نظر قرار گرفته است.

* تئو والکات در پی جدایی از ساوتهمپتون و به دنبال انتقال به MLS است. باید دید در نهایت این بازیکن کهنه‌کار در تابستان چه تصمیمی برای آینده خود می‌گیرد.

* علیرغم افت اخیر باشگاه، رالف هاسن هوتل به عنوان سرمربی در برنامه‌های ساوتهمپتون همچنان نقش محوری دارد.

* فلوید می ودر بوکسور مطرح جهان آخرین تغییر در بازگشت بوکس خود را اعلام کرد که طی آن درحال حاضر از دبی به ابوظبی منتقل شده است.

دیلی میرر:

* سران باشگاه منچستریونایتد در پی بدترین فصل خود در لیگ برتر، مراسم سالانه بهترین بازیکن سال این باشگاه را لغو کردند.

* فرانک لمپارد، سرمربی اورتون در حال برنامه ریزی برای انتقال کانر گالاگر که به صورت قرضی برای کریستال پالاس بازی می‌کند، به باشگاه قدیمی خود، چلسی است.

* توماس فرانک سرمربی تیم فوتبال برنتفورد به کریستین اریکسن گفته است که اگر بخواهد در غرب لندن بماند، مجسمه‌ای از طرفداران برنتفورد دریافت خواهد کرد.

* متئو گوندوزی با گفتن این جمله به ویلیام سالیبا که می‌خواهد در کنار او در مارسی بماند، در برنامه‌های نقل و انتقالات آرسنال اختلال ایجاد کرده و پیشبرد برنامه آنها را به خطر انداخته است.

دیلی میل:

* پس از اینکه اریک تن هاخ، سرمربی جدید، از آمستردام پرواز کرد و آماده شروع کار شد، منچستریونایتد در حال آماده شدن برای حذف بازیکنان مازاد در تابستان است.

* طبق گزارش‌ها، پاری سن ژرمن تلاش عجیبی برای حفظ کیلیان امباپه در پارک دو پرنس انجام داده و با ارائه یک پیشنهاد هیجان‌انگیز که او می‌تواند کنترل عملیات ورزشی باشگاه را بدست بگیرد، مهاجم فرانسوی را وسوسه کرده است‌.

* ژول کانده، مدافع سویا، تابستان گذشته از انتقال به چلسی ممانعت کرد، اما او همچنان هدف اصلی دفاعی آبی‌های لندنی است که در تابستان به دنبال ایجاد یک تغییر اساسی هستند.

سان اسکاتلند:

* تیم فوتبال گلاسکو در رده بندی باشگاهی پنج ساله یوفا، فاصله قابل توجه ۱۶ امتیازی و ۱۷.۲۵ امتیازی را نسبت به رقیب سلتیک ایجاد کرده است.

* یوفا از هواداران رنجرز به دلیل "مزاحمت" پیش از بازی پنجشنبه شب در فینال لیگ اروپا عذرخواهی کرده است.

کد خبر 576384

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه های خارجی ورزشی روزنامه های خارجی روزنامه های ورزشی جهان روزنامه های ورزشی انگلیس نقل و انتقالات فوتبال اروپا فوتبال اروپا بازیکن فوتبال امباپه چلسي تیم فوتبال چلسی چلسی انگلیس لیگ انگلیس لیگ برتر فوتبال انگلیس لیگ برتر انگلیس پاریس تیم فوتبال پاری سن ژرمن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۲۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس

اریک تن هاخ با توجه به بحران ادامه‌دار ناشی از مصدومیت بازیکنانش، کار سختی مقابل عقاب‌ها در پیش دارد. 

منچستریونایتد در دیداری خارج از خانه که در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر برگزار خواهد شد، به مصاف کریستال پالاس می‌رود.

طرفداری | این مسابقه از ساعت ۲۲:۳۰ دوشنبه شب، به قضاوت جرد ژیلت در سلهرست پارک آغاز خواهد شد. دیدار رفت دو تیم، در اولدترافورد با تک گل یواخیم آندرسن، به سود تیم مهمان به پایان رسیده بود. در حال حاضر شیاطین سرخ با ۵۴ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی حضور دارند ولی پیروزی در بازی پیش رو، می‌تواند بار دیگر آن‌ها را به رده ششم جدول برگرداند. کریستال پالاس نیز با ۴۰ امتیاز، به رده چهاردهم جدول تکیه زده و خیالش از بابت بقا در لیگ برتر، راحت است.

ضمنا، پیش بینی هو اسکورد از این مسابقه، برتری ۲-۱ کریستال پالاس مقابل منچستریونایتد است. 

ترکیب احتمالی کریستال پالاس و منچستریونایتد کریستال پالاس (۱-۲-۴-۳): هندرسون | ریچاردز، آندرسن، کلاین | مونیوز، وارتون، هیوز، میچل | آیو، اولیزه | ماتتا منچستریونایتد (۱-۳-۲-۴): اونانا | اوانز، کاسمیرو، دالو، ون بیساکا | مینو، فرناندز | گارناچو، مانت، آنتونی | هویلوند

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • توافق لوپتگی با وستهام
  • حمله پیشکسوت منچستریونایتد به هالند: او بچه لوس و بداخلاقی است! / فیلم
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس
  • دیوید بکام: پس از ترک منچستریونایتد تا 2 سال نتوانستم بازی های این تیم را تماشا کنم / زیرنویس فارسی
  • «قطع روابط» و «تحریم عملی» نقش مهمی در توقف جنایات رژیم صهیونیستی دارد
  • تصاویر حال خوب‌کُن، پس از بارش‌های اخیرِ تهران
  • پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!
  • سانچو قصد بازگشت به منچستریونایتد را ندارد؛ دورتموند به فکر یک انتقال قرضی دیگر