Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مجموع تغییر مالکیت‌های بازار سهام در هفته اخیر شاهد افزایش خروج پول حقیقی از بورس بودیم.

 

در مجموع معاملات آخرین هفته کاری اردیبهشت ماه پول حقیقی از بورس خارج شد. در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه شاهد خروج پول حقیقی و در دو روز دیگر هفته سرمایه حقیقی به بازار سهام وارد شد. 

بورس در شرایطی به استقبال معاملات روز شنبه رفت که در هفته پیش شاهد خروج 55 میلیارد تومان پول حقیقی از بازار سهام بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز شنبه، روند ورود پول حقیقی برای دومین روز متوالی ادامه داشت و 135 میلیارد تومان سرمایه حقیقی به بورس وارد شد. اما روز یکشنبه 281 میلیارد تومان خارج شد. روز دوشنبه پول حقیقی به بورس واارد شد و ارزش آن 148 میلیارد تومان بود. روز سه‌شنبه باز هم پول حقیقی خارج شد و ارزش تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی بازار 229 میلیارد تومان بود. 

روز چهارشنبه بار دیگر پول حقیقی خارج شد و ارزش سرمایه حقیقی خروجی 330 میلیارد تومان بود.

   

 

در مجموع کل هفته 557 میلیارد تومان سرمایه حقیقی از بازار سهام خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 111 میلیارد تومان بود.  

رکوردداران خروج پول حقیقی

روز یکشنبه که برای اولین روز هفته پول حقیقی از بازار خارج شد، بیشترین خروج پول به سهام شپنا (شرکت پالایش نفت اصفهان) اختصاص داشت و پس از آن شتران و وبملت در رتبه‌های بعدی بودند. روز دوشنبه نیز بپاس، شستا و شتران بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند.

   

روز سه‌شنبه که خروج پول حقیقی از سر گرفته شد، بیشترین تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی بازار به نمادهای سپید، بپاس و شستا تعلق داشت. در آخرین روز کاری هفته روند خروج پول حقیقی تداوم داشت و فملی، ومعادن و فولاد بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند. 

خروج پول از صنایع

در هفته اخیر نیز همانند هفته پیش گروه‌های بزرگ بازار با خروج پول حقیقی مواجه بودند. روز شنبه گروه‌های «خودرو و ساخت قطعات» و «فلزات اساسی»بیشترین خروج سرمایه حقیقی را داشتند. روز یکشنبه نیز «فراورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای» و «محصولات شیمیایی» بیشترین تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی را داشتند. 

روز دوشنبه بیشترین خروج پول به «بیمه و صندوق‌های بازنشستگی» و «فراورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای» اختصاص داشت.

روز سه‌شنبه نیز «کشاورزی و دامپروری» و «شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی» بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند و در آخرین روز کاری هفته «فلزات اساسی» در صدر صنایعی قرار گرفت که بیشترین تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی را داشتند.

    منبع: اقتصاد نیوز  

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی میلیارد تومان بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند خروج پول حقیقی سرمایه حقیقی پول حقیقی بازار سهام خارج شد سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۲۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمانشاه گفت : اساس قانون جدید انتخابات تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد شده و در صورت جرم انگاری به شعبه خاص جرائم انتخاباتی که در مرکز استان فعال است، ارجاع می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محسن مفید امروز _ پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز تبلیغات چهار کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کرمانشاه از ساعت صفر امروز (۱۳ اردیبهشت) گفت: مدت تبلیغات یک هفته بوده و تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه (۲۰ اردیبهشت) ادامه دارد.

وی با اشاره به رصد دقیق تبلیغات کاندیداها، گفت: انتظار ما این است کاندیداهایی که برای ورود به یک نهاد قانونگذار با یکدیگر رقابت می‌کنند، خودشان بیش از همه به قانون احترام گذشته و در رعایت قانون از یکدیگر پیشی بگیرند.

ز افزود: بر اساس قانون جدید انتخابات تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد شده و در صورت جرم انگاری به شعبه خاص جرایم انتخاباتی که در مرکز استان فعال است، ارجاع می‌شوند.

وی در خصوص باید و نبایدهای تبلیغاتی کاندیداها گفت: راه اندازی هرگونه کاروان تبلیغاتی، ایجاد مزاحمت ترافیکی با برپایی تجمعات و تخریب سایر کاندیداها در سخنرانی‌ها تخلف بوده و با آن برخورد می‌شود.

مفید افزود: همچنین شعارنویسی بر روی در و دیوار مراکز عمومی و خصوصی و نصب و الصاق محتوای تبلیغاتی در مکان‌های عمومی و نیز مکان‌های خصوصی که رضایت نداشته باشند هم جرم بوده و با آن برخورد می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات ستاد پیشگیری و برخورد با جرایم انتخاباتی برای مرحله دوم انتخابات گفت: در یکی از جلسات کاندیدها یا نمایندگان آنها حضور داشته و تذکرات لازم در خصوص تبلیغات به آنها داده شده است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمانشاه گفت: بر اساس قانون جدید انتخابات، شورای نگهبان در صورت مشاهده هرگونه جرم که ناقض صلاحیت کاندیدا باشد، می‌تواند تا قبل از صدور اعتبارنامه صلاحیت فرد را رصد کند.

کد خبر 750097

دیگر خبرها

  • تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود
  • سرمایه‌گذاران این بازار بیشترین زیان را دیدند/ دلار به کانال ۵۰ هزار تومان باز می‌گردد؟
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی در فارس
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی
  • تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز‌های منفی شاخص کل بورس
  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • بازار سرمایه هفته را کاهشی به پایان برد
  • عبور از دژاووی بورسی
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز منفی شاخص‌های بازار سرمایه