Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@17:12:00 GMT

ستاره ایرانی در اولویت خرید هال سیتی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۳۰۴۶

ستاره ایرانی در اولویت خرید هال سیتی

رئیس باشگاه هال سیتی به دنبال خرید دائمی مهاجم ملی پوش ایرانی فنرباغچه است.

به گزارش مشرق، آکون ایلیکالی، رئیس ترک هال سیتی انگلیس در مصاحبه ای درباره نقل و انتقالات تابستانی تیم صحبت کرد.

بالاترین مقام باشگاه هال سیتی تاکید کرد قصد دارد ستاره کنونی اش را حفظ کند و می خواهد ۳ بازیکن در تابستان خریداری کند تا بنیه تیم تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت «yorkshirepost» ترکیه در گزارش خود در زمینه مصاحبه رئیس باشگاه هال سیتی تاکید کرد  آکون ایلیکالی قصد دارد قرارداد اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی فنرباغچه که به اتمام رسیده است را به صورت دائمی انجام دهد.

صیادمنش در زمستان به صورت قرضی برای مدت ۶ ماه از فنرباغچه راهی هال سیتی شد. عملکرد رضایت بخش مهاجم ملی پوش ایرانی باعث شده تا مسئولان باشگاه انگلیسی این بازیکن را در لیست خریدهای تابستانی قرار بدهند.

صیادمنش دوران درخشانی را در لیگ اوکراین به همراه زوریا سپری کرده بود به همین خاطر زمستان گذشته از کشورهای مختلف اروپایی پیشنهاد داشت ولی در نهایت انگلیس را انتخاب کرد. باید منتظر ماند سران باشگاه هال سیتی در مذاکره با باشگاه فنرباغچه برای خرید دائمی صیادمنش به توافق می رسند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت اللهیار صیادمنش هال سیتی باشگاه فنرباغچه خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت باشگاه هال سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۳۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بولونیا بند خرید 9 میلیون یورویی الکسیس سالماکرز از میلان را فعال می‌کند

روند پیشرفت این وینگر بلژیکی زیر نظر تیاگو موتا کاملاً چشمگیر بوده است.

الکسیس سالماکرز وینگر بلژیکی بولونیا که در تابستان گذشته از میلان به صورت قرضی جدا شد، به فعالیت خود در بولونیا ادامه خواهد داد. او یکی از ستاره های تیم تیاگو موتا در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

به نقل از اسکای ایتالیا؛ بولونیا از عملکرد سالماکرز کاملا رضایت دارد او در مقطع پایانی فصل با عملکرد درخشان و گل های حساس خود، نقش مهمی در جمع آوری امتیازات برای تیم موتا داشته است. روسوبلو به اطلاع میلان رسانده که در پایان فصل، بند خرید این وینگر ۲۴ ساله را فعال خواهد کرد. بولونیا با مبلغی در حدود ۹ میلیون یورو می تواند قرارداد سائلماکرز را دائمی کند. او در 26 بازی فصل جاری سری آ موفق به ثبت 4 گل و 2۱ پاس گل شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • تمجید رایس از ستاره سیتی: در جهان بهترین است!
  • رئیس سازمان چای کشور در گفت‌وگو با قدس: چای ایرانی رنگ حمایت گرفت
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • بولونیا بند خرید 9 میلیون یورویی الکسیس سالماکرز از میلان را فعال می‌کند
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • قهرمانی ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر با فنرباغچه در اروپا+عکس
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)
  • مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)