Web Analytics Made Easy - Statcounter

هانسی فلیک اعتقاد دارد که سیمون تروده برای حضور در تیم ملی آلمان، باید در بوندسلیگا نیز خود را ثابت کند

هانسی فلیک در مورد دعوت نشدن سیمون تروده به تیم ملی آلمان و انتظاراتش از این بازیکن صحبت کرده است.

طرفداری | در سال‌های اخیر تیم ملی آلمان همیشه از نبود یک مهاجم نوک رنج برده است. حال با عملکرد درخشان سیمون تروده در شالکه و بوندسلیگا 2، همچنین نقش مهمی که این مهاجم در بازگشت شالکه به بوندسلیگا ایفا کرد، بسیاری از کارشناسان فوتبال آلمان اعتقاد دارند که او می‌تواند این ضعف تیم ملی آلمان را در جام جهانی پیش‌رو بر طرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال در لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی آلمان برای بازی‌های ملی پیش‌رو، باز هم خبری از سیمون تروده نبود. هانسی فلیک در مصاحبه با اسکای در مورد دعوت نشدن تروده به تیم ملی آلمان، گفت:

عملکرد او در سال‌های اخیر فوق العاده بوده است. او آمار خوبی دارد. اما خواهیم دید که آیا او می‌تواند در بوندسلیگا هم گل بزند. ما می‌خواهیم بررسی کنیم که او در فصل آینده چه عملکردی خواهد داشت. در نهایت نیز آنچه که در مورد تمامی گزینه‌های برای جام جهانی صدق می‌کند برای او نیز به همین صورت است. اگر او در بوندسلیگا هم در سطح بالایی بازی کند و گلزنی کند، همه در‌ها به سوی او باز هستند.

 قبلا نیز سیمون تروده بازی برای تیم آلمان را رویایی دانسته بود. او در این‌باره گفته بود:

بازی برای تیم ملی آلمان یک رویا بزرگ است. اگر هانسی فلیک به این نتیجه برسد که برای قطر به یک مهاجم نیاز دارد تا گلزنی کند، باید به من هم فکر کند. در این صورت من قطعا آماده پوشیدن پیراهن تیم ملی آلمان خواهم بود. اما در حال حاضر زیاد به آن فکر نمی‌کنم.

گفتنی است سیمون تروده در بوندسلیگا 2 آلمان موفق شده است که آمار 30 گل و 4 پاس گل را از خود ثبت کند. 

اخبار داغ 

رکنا برگشت اکوادور، دومین حریف تدارکاتی ایران در کانادا علی علیپور به ژیل ویسنته پرتغال پیوست / رسمی لوکا مودریچ: سخت ترین کامبک رئال مادرید؟ دیدار مقابل منچسترسیتی تبریک بایرن مونیخ، یوونتوس و بارسلونا به آینتراخت فرانکفورت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی آلمان هانسی فلیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی سوپر استاد بزرگ پرهام مقصودلو با فیرنهایم در شاخ بوندسلیگا

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در دور پانزدهم شاخ بوندسلیگا، یاران سوپر استاد بزرگ مقصودلو در تیم فیرنهایم با نتیجه ۶ بر ۱ برابر حریف خود به برتری رسیدند و بااقتدار قهرمان شدند.

پرهام مقصودلو در دور پایانی برابر استاد بزرگ اسنویک هروج از کرواسی با ریتینگ ۲۵۳۴ دست به مهره و پیروز شد.

از آن طرف استاد بزرگ پویا ایدنی که عضو تیم بایرن مونیخ است در دور پایانی برابر تکلاف پاول لهستانی به نتیجه تساوی رضایت داد و بایرن مونیخ در دور پانزدهم ۵ بر ۳ مقابل حریف خود پیروز شد و در رده نهم رقابت‌ها قرار گرفت.

این نکته شایان ذکر است که تیم فیرنهایم در دور چهاردهم این رقابت‌ها، قهرمانی خود در این پیکار‌ها را قطعی کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی سوپر استاد بزرگ پرهام مقصودلو با فیرنهایم در شاخ بوندسلیگا
  • رسمی؛ دارمشتات به بوندسلیگای 2 سقوط کرد
  • لورکوزن و عادت به گلزنی در دقیقه ۹۰ به بعد!
  • خلاصه بازی بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت (بوندسلیگا آلمان - 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • شاهکار کین؛ شاهزاده هری در آستانه شکستن رکورد بمب‌افکن در بایرن مونیخ
  • گل های بازی لایپزیش 4-1 دورتموند (بوندسلیگا 2023/24)
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • لایپزیش - دورتموند؛ ترکیب رسمی
  • بایرن مونیخ - آینتراخت فرانکفورت؛ ترکیب رسمی