Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@17:10:56 GMT

هیچ خانوار ۳ فرزندی از سامانه زمین رایگان حذف نشده است

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۳۴۰۴

هیچ خانوار ۳ فرزندی از سامانه زمین رایگان حذف نشده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، پروانه اصلانی در برنامه زنده میز اقتصاد صدا و سیما، درباره اعطای زمین بر اساس فرم ج به خانوارهای دارای بیش از دو فرزند گفت: بر اساس ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، باید آئین نامه اجرایی در هیئت وزیران تصویب شود که این آئین‌نامه ارسال شده و هم اکنون در دستور کار کمیسیون قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اصلانی خاطرنشان کرد: وزارت راه و شهرسازی در زمان مقرر آئین‌نامه اجرایی را به هیئت وزیران ارسال و حتی قبل از تصویب آئین‌نامه فرایند ساماندهی شناسایی متقاضیان و ثبت نام‌ها را آغاز کرده است.

وی افزود: تا کنون بیش از ۳۰ هزار خانوار دارای بیشتر از ۳ فرزند و حتی ۷ فرزند ثبت نام کرده اند.

مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن گفت: هماهنگی‌های لازم برای اقدامات اجرایی این قانون در وزارت راه و شهرسازی انجام شده و به محض تصویب آئین نامه فرایند اجرایی طرح آغاز خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های این طرح آماده شده، گفت: در حال حاضر ثبت نام‌ها انجام شده و حتی برای تمامی ثبت نام کنندگان نیز پالایش‌ها انجام گرفته است.

اصلانی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هنوز فرم ج بررسی نشده، هیچ متقاضی مسکن ثبت نام کننده‌ای نیز از این فرایند حذف نشده است.

گفتنی است تبصره ۳ ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، وزارت راه و شهرسازی را مکلف کرده است با همکاری وزارت جهاد و کشاورزی آئین‌نامه این ماده را حداکثر ۳ ماه پس از لازم‌الاجرا شدن این قانون تهیه و برای تصویب به هیئت وزیران ارسال کند که این آئین‌نامه به وسیله وزارت راه و شهرسازی در موعد مقرر ارسال شده است.

کد خبر 5494460

منبع: مهر

کلیدواژه: قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده پروانه اصلانی دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن نهضت ملی مسکن ساخت یک میلیون مسکن وزارت جهاد کشاورزی کالاهای اساسی نهضت ملی مسکن بورس هدفمندی یارانه ها رستم قاسمی جواد اوجی کوبا نهاده های دامی قیمت دلار بانک مرکزی ایران بورس کالا مالیات عمان وزارت راه و شهرسازی آئین نامه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۳۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جمالی سرپرست آموزش و پرورش استان در این جشنواره گفت: ۱۲۰ مراقب سلامت در مدارس استان برای بهداشت و نظارت بر مسائل بهداشتی دانش آموزان فعالیت می‌کنند.
مدیرکل دفتر سلامت سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش هم در این آئین گفت: یکی از برنامه‌های دفتر سلامت تشکل‌های دانش آموزی سفیران سلامت است که ۲۵ درصد دانش آموزان کشور در هر مدرسه سفیر سلامت هستند.
گودرزی افزود: این سفیران با توجه به کمبود نیرو در حوزه سلامت آموزش‌های تخصصی را برمبنای سرفصل‌ها از رابطین بهداشت دریافت و آموزش‌های سلامت محور را به ۱۰ نفر از همکلاسی‌های خود انتقال می‌دهند.
وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های وزارت برای بهداشت و توسعه زیرساخت‌ها جذب نیروی متخصص است که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در اریبهشت ماه ۴ هزار مربی بهداشت جذب و در مهرماه آینده کمبود نیرو برطرف می‌شود

دیگر خبرها

  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • وظیفه پلتفرم‌ها در عرضه دارو/ ۶ ماه اجرای آزمایشی در یک استان
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • وام ودیعه مسکن در ۱۴۰۳ افزایش می باید؟
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • آئین دوهزار ساله بیل‌گردانی در نیم‌ور برگزار شد
  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد