Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم گاز جنوب با شکست اربیل عراق در تهران به نخستین برد خود در بیست‌ودومین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا دست یافت و عنوان هفتم رقابت‌ها را از آن خود کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آخرین روز رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2022 از ساعت 9:30 صبح امروز (جمعه) با دیدار دو تیم اربیل و گاز جنوب عراق در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم گاز جنوب و اربیل عراق برای کسب رتبه هفتم مسابقات به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان اعلا خلف سرمربی گاز سه بر دو به پیروزی رسیدند.

تیم اربیل که با بازیکنان جوان و هدایت محمدحسین نجاتی در این رقابت‌ها شرکت کرده است، در ست اول و چهارم این مسابقه  25 بر 17 و 25 بر 20 به پیروزی رسید، اما در ست‌های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 22 و 15 بر 12 نتیجه را به گاز واگذار کرد تا در جایگاه هشتم و آخر این رقابت‌ها قرار گیرد.

برنامه سایر دیدارهای امروز به شرح زیر است:

ساعت 12:30: الریان قطر – ناخون راتچاسیما (برای جایگاه پنجم)
ساعت 15:30: مقاومت شهداب یزد – تاراز قزاقستان (برای مدال برنز و مقام سومی)
ساعت 18:30: سانتوری ژاپن – پیکان تهران (برای مقام قهرمانی)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال ایران والیبال ایران رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۳۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرش شیران‌ گرگانی مدعی قهرمانی آسیا را در تهران به زانو در آورد

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان تیم بسکتبال شهرداری گرگان با ارائه یک بازی غیرتمندانه و تماشایی، الریاضی لبنان مدعی نخست قهرمانی آسیا را به زانو در آورد و  کار به بازی سوم کشیده شد .

در این دیدار که از ساعت ۲۱:۱۵ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در چهارچوب دور برگشت فینال غرب آسیا در تهران برگزار شد گرگانی ها با نتیجه ۹۵ بر ۸۵ رقیب قدرتمند خود را به زانو در آوردند.

با توجه به شکست گرگان در بازی رفت در بیروت و پیروزی در بازی اخیر، قهرمان غرب آسیا در بازی سوم‌ که چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت در بیروت برگزار میشود مشخص میگردد.

گرگانی ها که در این بازی تنها با یک بازیکن خارجی ویل چری به مصاف حریف تا دندان مسلح خود رفته بودند در بازی سوم، دیاموند لوئیز استون بازیکن جدید آمریکایی خود که امشب وارد ایران میشود را به همراه خواهند داشت.

دو تیم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان صعودشان به مرحله نهایی قهرمانی باشگاه های آسیا قطعی شده است.

نکته مهم و قابل توجه این بازی حضور بیش از ۷۰۰ هوادار گرگانی بود که با طی صدها کیلومتر برای حمایت از تیم خود را به تهران رسانده بودند و در کنار گرگانی های مقیم پایتخت و سایر هموطنان نقش مهمی در پیروزی شهرداری گرگان نماینده ایران ایفا کردند.

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا/عراق با بازیکن مس رفسنجان به المپیک رسید
  • غرش شیران‌ گرگانی مدعی قهرمانی آسیا را در تهران به زانو در آورد
  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید